Curacao
Sossa,
3 aug. 2012
Updaterad av Sossa
för 10 år sedan
Var till Curacao för 6 år sedan och vill gärna åka tillbaka dit igen!
Men behöver tips på vilken resbyrå som har de bästa priserna. Är en vanlig arbetare så..
Tycker det har blivit så dyrt att åka dit men det är ju ett antal år sen vi var där.
Då köpte vi vår resa genom Resfeber.
Någon som har ...
Argentina
Mabo,
20 okt. 2006
Updaterad av Laplander
för 17 år sedan
Tänkte köpa en digitalkamera på väg eller i Argentina. Kommer att pasera Schiphol och Sao Paolo på resan. Tacksam om någon har et tips på lägsta pris på kameror på dessa platser. ... Laplander: Hej mabo!
du har väl troligen redan köpt kamera om inte så kan jag tipsa om www.pixmania.com de har ...
Curacao
Camen,
23 mars 2010
Updaterad av Simplyclever
för 14 år sedan
Jag har tankar kring att göra en längre resa till ön Curacao i Västindien. Det handlar om ett äventyr på 4-6 månader någon gång efter sommaren. Jag behöver tips på bra och billigt boende. Så om någon sitter inne på denna info, snälla hjälp mig!! =) ... Caribbeanmust: Hej Camen,
På Curaçao finns ...
Argentina
Anns,
5 sep. 2007
Updaterad av Kustaffe
för 17 år sedan
in dotter ska till Argentina ett år , har någon tips vad man kan ta för försäkring , finns det något billigt och bra?? ... Kustaffe: Betala största delen av resan med kontokort så brukar det ingå en reseförsäkring, brukar även ingå i hemförsäkringarna ... Zentra: Du kan även ta en titt på http:// ...
Aruba
Peter_parker,
16 jan. 2019
Updaterad av Peter_parker
för 5 år sedan
Sugen på Aruba till jul och nyår. Har varit på Curacao. Vill gärna flyga från och till Linköping då jag bor nära. KLM kör ju därifrån. Men just nu ligger det en brytpunkt i månadsskiftet nov/dec. Biljetterna är dubbelt så dyra efter den 30/11. Ca 18000 mot ca 9000:-. Räknar kallt med att betala ca ...
Peru
Travelgirl1,
14 apr. 2018
Updaterad av Elcanario93
för 6 år sedan
vart och hur kan man hitta billigt flyg till Lima i Peru ? priserna e på mellan 11 tusen och uppåt,för dyrt så det tänker jag inte betala.Ska resa i juli månad. ... Elcanario93: Kolla priser via Florida. Det går direktflyg från Fort Lauderdale till Lima... ... Travelgirl1: tack för svar :) rätt ...