Billigt boende London..

Av Steen89
12 apr. 2010 11:08
Visningar: 1353
Hej!
Vi är 5 tjejer som tänkte åka till London i maj, vi skulle vilja ha tag på ett biligt boende i London( vet att boendet är dyrt där)!! Om någon har tips på et relativt billigt boende så är vi mycket tacksamma, vi kan även tänka oss att bo en bit utan för själva "cityt".

Tacktack // Felicia
Av Asok
12 apr. 2010 13:14
Piccadilly Backpackers mitt i smeten är det många av mina kompisar som har bott på. Kostar ca £65/natt för ett dubbelrum eller 4-bäddsrum. Frukost inte inte med
de har frukostrum m.m.
Av Steen89
14 apr. 2010 13:47
Tack så mycket för tipset, de ska jag verkligen gå in och kika på!
14 apr. 2010 22:00
Hej!
Jag har bott på Piccadilly Backpackers och det ligger verkligen mitt i.
En snålfrulle inkl juice, rostat bröd med marmelad och te ingick med musik på högsta volym. ( d v s lika bra skaffa på annat håll)
Våningssängen på vårt rum var det värsta jag varit med om även om det gick. Ingen läslampa vid sängen, så när man släckte taklampan var det mörkt.
Det funkar att bo där, men det är oxå allt.

Ett trevligare och lika billigt ställe är YHA London Oxford Street. Ligger oxå bra till. (Det beror ju på var ens mittpunkt är)
Kolla mitt londonalbum så ser du bild.

Jag bokade på hostelworld.com
Om du söker på hostelworld london så hittar du ett par trådar som oxå diskuterar billigt boende i London:
http://www.reseguiden.se/forum/diskussioner/london-7449
26 apr. 2010 23:14
Hej Felicia:) Eftersom vi tjejer gillar att bo billigt och har nog bott i de värsta bungalowsen man kan tänka sig så ser picadilly backpackers ut som rena drömmen och var dessutom bra i pris om man ser till läget;) Jag gillar!