USA
Jennymaberg,
19 feb. 2017
Updaterad av Marcus_p
för 7 år sedan
Hej!
I september åker familjen (tre barn 7-13 år och två vuxna) till Florida för första gången.
Mesta tiden kommer vi att tillbringa i Orlando, där vi redan fixat boende, men de första tre nätterna ska vi bo nära Miami. Vi kommer med flyg dit och tänkte efter den första övernattningen, ha en ...
USA
Miamalinkalle,
9 nov. 2016
Updaterad av Miamalinkalle
för 7 år sedan
Behöver hitta ett bra hotell i Fort Lauderdale, så prisvärt som möjligt och nära flygplatsen Landar vid 20-tiden på kvällen och ska vidare nästa dag på em till Guadeloupe.
Tacksam om någon har bra tips till mig :) ... Miamalinkalle: OK, tack för tips om Best Western :) ... Janet2: Vi bodde på ...
USA
Leaninja,
26 dec. 2015
Updaterad av Birgere
för 8 år sedan
Vi är en familj på 7 personer som åker till Florida i två veckor i slutet av februari. Vi har hyrt ett hus i Orlando för hela tiden. Vi hyr också bil där alla ryms med.
Vi har lite funderat på att göra en rundtrip Orlando - Sanibel - Miami Beach - Orlando. Eftersom vi har 4 barn i åldern 2 - 13 ...
Thailand
Missev,
1 juni 2015
Updaterad av Hille2
för 9 år sedan
Hej! Behöver lite hjälp att hitta ett billigt, prisvärt och bra boende på Koh Lanta. Vi ska dit i början av jan och stanna 2 månader (dock oklart om vi blir kvar på Lanta hela tiden). Med oss har vi vår då 8 månaders bebis. Vi söker ett boende som inte kostar mer än 200 kr natten (helst mindre). ...
Thailand
Cina36,
1 nov. 2015
Updaterad av M_olsson
för 9 år sedan
Vi ska åka till mae ramphung i sluter av mars och in i mitten av april. Tänkte ta oss till koh samet och vill gärna ha tips på ok boende. Billigt men bra. Kan tänka oss allt från enkel bungalow till lite bättre med pool. Allt av intresse 😊 ... M_Olsson: Priserna finns på hemsidan samt info om ...
Malaysia
Millan,
30 apr. 2008
Updaterad av Andersoylva
för 9 år sedan
Hej,
Jag och min familj håller på att leta hotell på Perhentian Islands.
Vi vill hitta ett bra, fräscht hotell (har en ettåring) som inte kostar jättemycket (<500kr/rum och natt).
Vi har mest hittat resorts som ligger på dubbla priset vilket vi tycker blir lite för dyrt om man ska vara borta ...