Billigaste jämförelsesidan?

15 mars 2015 17:49
Visningar: 202
Som rubriken lyder, vilken sida är egentligen den där man kan hitta de billigaste boendena? Jag brukar boka genom momondo.se men tänkte om någon hade tips på jämförelsesidor som har ett bredare (och framförallt billigare) utbud. Jag är inte kräsen för fem öre och skulle kunna sova i ett skjul om det var så ;). Tack på förhand!
Av Dirgis
16 mars 2015 10:28
Jag brukar söka på
tripadvisor,se
mrjet.se
skyscanner.se

Dessutom privat boende airbnb,se

Lycka till
16 mars 2015 10:46
Citerat från Nossloannah:
Som rubriken lyder, vilken sida är egentligen den där man kan hitta de billigaste boendena? Jag brukar boka genom momondo.se men tänkte om någon hade tips på jämförelsesidor som har ett bredare (och framförallt billigare) utbud. Jag är inte kräsen för fem öre och skulle kunna sova i ett skjul om det var så ;). Tack på förhand!
Du får leta efter bokningssidor som inte är med hos prisjämförelsesidor som Momondo, Tripadvisor och Reseguiden (kan tyvärr inte tipsa konkret om någon sådan sida) och hotell som inte är med på bokningssidorna, har du tur kan du då hitta lägre priser.
18 mars 2015 11:26
Tack för tipsen! :) Antar att desto mer man söker desto mer alternativ lär man hitta, bara att leta sig fram.