Billigare Mladivnerna

3 sep. 2010 09:21
Visningar: 212
Var i februati på Kuramathi och vart helt såld, bästa upplevelsen någonsin.

Nu vill man dit igen, dock behöver det inte vara av samma höga standard som på Kuramathi.

Ving är alldeles för dyra, fritidsresor har så man kan komma undan på ca 42000 kr på en ö med all inclusive. Kenzan tours är dyra.

Tyvärr blir det väl aldrig sista minuten priser sådana resor, eller?

Någon som vet någon annan resebyrå som man kan komma undan med 30-35000 kr med all inclusive/helpension?
3 sep. 2010 21:19
Citerat från nisse2ears:
Pratar du en eller två veckor?
Två veckor :)
Av Flippa
4 sep. 2010 21:11
Det blir nog svårt att komma under Fritidsresors pris om du ska åka jan-mars med dina kriterier. Man kommer dock undan mycket billigare under lågsäsong. Jag och min kvinna sticker 9 februari till Meeru Island för 14 dagar. Bokade hotellet med Ving men ordnade flyget själv, ca 7000:- billigare (Lufthansa-Qatar Airways) än med Vings paketpris. Jag har kollat med många resebyråer men men det blir klart mycket dyrare.
Mvh
4 sep. 2010 21:39
Citerat från flippa:
Det blir nog svårt att komma under Fritidsresors pris om du ska åka jan-mars med dina kriterier. Man kommer dock undan mycket billigare under lågsäsong. Jag och min kvinna sticker 9 februari till Meeru Island för 14 dagar. Bokade hotellet med Ving men ordnade flyget själv, ca 7000:- billigare (Lufthansa-Qatar Airways) än med Vings paketpris. Jag har kollat med många resebyråer men men det blir klart mycket dyrare.
Mvh
Glömde skriva att vi vill åka antingen april, oktober eller november. Vilket är lågsäsång men ändå bra väder.
Av Haikko
5 sep. 2010 01:30
Blir nog rätt tufft att hitta ett all inclusive för 35000:- med flyg om du bokar på egen hand.
Finns knappt ett hotell under 2000:- som ens har halvpension.
Flyg går att få tag på för ca 12000-13000:-/2pers