Billiga flygstolar?
Hej! Tänkte dra till Pula, Kroatien juli-20 och undrar om någon har svar på när mat köper billigast flygstolar och vad en billig stol är i pris. Vill ha det bokat i tid och inte vänta för nära inpå.
Mvh Theresa
Mvh Theresa
Sätt in en bevakning på t.ex. Momondo och följ priserna.
Jag åkte med SAS dit.
Jag åkte med SAS dit.
1013 kr, men ena vägen betalades med Eurobonus-poäng. Det var dessutom 5 år sedan.
För mig e prio 1, att ta mig dit och hem. Alltså lägger jag hellre lite mer på flyget och söker billigare boende.
Har du möjlighet så välj hellre september, mindre turister och billigare boende..
Har du möjlighet så välj hellre september, mindre turister och billigare boende..
Vet inte varifrån Du flyger och hur länge Du planerar vara borta. Ex 1 vecka utresa 12 juli Gbg t/r Pula med SAS kostar 2602 kr, bra pris för juli.
Bevakning är nog bra men till Kroatien finns det bara en väg för biljettpriserna och det är UPP. För något år sedan bokade jag precis efter midnatt när biljetterna släppts och vid lunchtid hade priset gått upp 500 kr. Nu har SAS en kampanj inom Europa.
Nästa sommar stannar jag litet längre i Kroatien och köpte därför nedresan som enkel direkt när den fanns tillgänglig och returen likaså. Prisskillnaden om jag väntat ochköpt allt på en gång blev 1300 kr mer eftersom nedresan i SAS Plus gått upp så mycket. Bara ett exempel.