Nederländerna
Cissiburg,
14 sep. 2008
Updaterad av Matt1as
för 16 år sedan
Hej, Vi ska boka en weekend till Amsterdam nu i januari. Vill bo centralt! Vart ska vi bo? Namnge gärna förslag på hotel. Dubbelrum med frukost. Någon bra restaurang att rekommendera? Tack! /Cissi ... Robbowan: >Citerat från joje_66:
>Kanske säkrast att titta här också innan man bestämmer sig för ...
Grekland
Gullsing,
30 juni 2008
Updaterad av Niclas64
för 9 år sedan
Vi ska resa till Rhodos i september och försöker läsa in oss på resmålet så mycket som möjligt. Vi ska bo i närheten av Gamla stan och vill gärna besöka riktigt genuina grekiska ställen, dit grekerna själva går och äter. Finns det någon som kan ge oss tips?
Vart ska man åka på utflykter? Vi hade ...
Nederländerna
Cissiburg,
1 maj 2011
Updaterad av Cissiburg
för 13 år sedan
Hej,
Vänner till mig ska till Amsterdam och de vill gärna ha förslag på ngn trevlig restaurang! tacksam för förslag!!
Mvh Cissi ... Sierra: Skicka ett meddelande till medlemmen Ynnej1976. Hon har koll på Amsterdam.
http://www.reseguiden.se/minsida/ynnej1976 ... Mpc: Restaurant Blauw den jag ...
Nederländerna
Hkn,
25 okt. 2009
Updaterad av Hkn
för 14 år sedan
Vänner och grannar,
jag åker till Amsterdam nästa helg. Vore tacksam för support
med detta lyxiga spörsmål: Vad äter man absolut bäst i stan?
All the best,
:: håkan ::
... Hkn: Provade även en italiensk restaurang i Amsterdam, på inrådan av samme concierge. Det visade sig vara en ...
Tjeckien
Sofiaryding,
19 okt. 2008
Updaterad av Sofiaryding
för 16 år sedan
Hallåja!
Ska äntligen komma iväg på min efterlängtade Prag-resa, men har tyvärr en väldigt tunn plånbok. Jag önskar därför tips om billiga och bra restauranger samt andra tips att komma billigare undan när jag ska utforska staden.
Tack på förhand, Sofia ... Sofiaryding: Tack för bra tips och ...
Spanien
Karrevanna,
21 jan. 2024
Updaterad av Karrevanna
för 36 veckor sedan
Hej! Funderar på en resa till Valencia med familjen. Vi har tittat på boende vid Malvarrosa. Finns det storhet utbud av turistiga restauranger där? Billig mat och kanske mer av pizza, pasta och burgare.. Vi har lite kinkiga barn och vi är inte ute efter fina restauranger denna resa. 😊 ... ...