Taiwan
Yhliu,
16 feb. 2024
Updaterad av Yhliu
för 36 veckor sedan
Hej! Undrar hur man får billigast möjliga flygbiljetter till Taiwan. Stämmer det t.ex. att man inte ska gå via sidor som Flygresor, Momondo etc? Något mer man bör tänka på? Hur många månader innan avresa bör man boka biljett för att det ska bli som billigt som möjligt? Tack på förhand! ... Yhliu: ...
Updaterad av Lottattol
för 5 år sedan
Hej
Skulle behövs råd från några erfarna resenärer!
Har reserverat direktflyg med Tui från ARN - CUN för 29000 för 4 pers.
Har nu hittat från GOT - CUN med 2 mellanlandningar (American airlines) för 19000.
Har aldrig bokat via flygstolen.se innan, någon här som har erfarenhet från dom?
...
Updaterad av Andreassofus
för 6 år sedan
Vi är i planeringsstadiet för att boka in en Floridaresa påsken 2019 och är tacksamma för tips på hur man får tag i de bästa och billigaste flygbiljetterna från Stockholm. Toppen att även få andra tips om boende för familjer m.m. Vi är 2 vuxna och 2 tonåringar. ... Andreassofus: finnair brukar ha ...
Asien
Thomas_petra,
27 dec. 2017
Updaterad av Anje
för 6 år sedan
Hej, ngn gång per år brukar det alltid komma nån undersökning när billigaste flygbiljetten köps, det som "vinner" brukar oftast vara ca. 60 dagar innan avresa. Vad är era erfarenheter ang. det? Mina är ju inte det iallafall. Efter att ha köpt biljetter till sydostasien ett flertal gånger så tycker ...
Updaterad av Pelle77
för 8 år sedan
Hej nu är det så att jag och en kompis ska resa till skopje i slutet av juli.Vi har redan köpt biljetten fast inte retur biljetten,.Jag undrar nu om biljetterna kommer bli billigare till slutet av juni ? Tacksam för snabbt svar!!!! ... Pelle77: Jag håller med ovanstående. Köp biljetterna nu. ...
Marocko
Saraelm,
24 maj 2015
Updaterad av Birgere
för 9 år sedan
Hej!
Jag och min familj kan tyvärr inte åka det datumet som var tänkt så vi har lagt ut flygbiljetterna på Tradera. Det är 4 st flygbiljetter från Stockholm Skavsta till Marrakech, mer info står på Tradera.
Det finns även möjlighet att köpa en eller 2 biljetter samt kan priset diskuteras, ...