Venezuela
Resoholic,
28 feb. 2008
Updaterad av Vi3
för 16 år sedan
Hej, är det någon som varit där under Juni/Juli/Augusti ?
Är det liga strömt i vattnet då eller är det bättre badmöjligheter då än under vår vinter? Tycker bara att det är Palya del Agua som ser mysigt ut på bilder, andra stränder ser så öde ut. ... Vi3: Kom hem för två veckor sedan. Vad jag vet ...
Venezuela
Mrvenezuela,
28 dec. 2008
Updaterad av Misterjox
för 13 år sedan
Alternativ till Isla Margarita -och reshjälp
Hej,
Jag heter Joakim och bor i Venezuela sedan en tid tillbaka. Skulle vilja tipsa om lite alternativ till Isla Margarita. Margarita är bra men det finns i mitt tycke många ställen som är ännu bättre och som ger mer en känsla av det "riktiga " ...
Venezuela
Cherry_tree_lane,
21 okt. 2009
Updaterad av Annastumpan
för 14 år sedan
Jag undrar hur man lättast bokar resa till Isla Margarita från Stockholm? Vilken flygplats i Venezuela ligger närmst Isla Margarita? Är det Caracas? Jag vore hemskt tacksam för tips på vart man kan hitta billiga flygstolar till just Isla Margarita, då boendet så gott som redan är fixat.
Tack på ...
Venezuela
Mrslind,
9 dec. 2007
Updaterad av Tessin
för 16 år sedan
överallt när man ska boka hotell är de dubbelrum men jag vill ha ett familjerum så jag kan få med 2 barn. nån som kan ge tips. ... Resoholic: Hej, det finns dessa lägenheter som hyrs ut av svenskar: http://www.isla-margarita.se/default.asp.
Verkar var riktigt bra priser och lägenheterna är hur ...
Venezuela
Acer,
11 mars 2006
Updaterad av Laplander
för 16 år sedan
isla margarita paradiset anser många MEN se upp me maten. var där för ett par år sen redan då sa researangörerna att dom skulle skärpa sig men de har inte hänt ett dugg. Så se upp med maten drick gärna dukoral innan ni åker dit.De är ett härligt ställe avslappnat varmt o skönt.Ett ställe att ...
Venezuela
Lina_s,
15 mars 2006
Updaterad av Jen
för 18 år sedan
Någon som vet hur man kan ta sig från Caracas till Isla Margarita? Vi ska till Usa och Venezuela i höst och flyger från Usa till Caracas. Därifrån har vi inte bokat flyg utan tänkte åka färja men vet inte om det fungerar. Tips? ... Jen: Hej! Det går färja från Puerto La Cruz som de andra tipsat om. ...