Updaterad av Brycecanyon
för 41 veckor sedan
Planerar Floridaresan och funderar på vilken biluthyrningsfirma som är mest prisvärd och mest pålitlig? Tacksam för tips! ... Brycecanyon: >Citerat från Turbilder:
>Just att det att det varierar så mycket får mig fundersam, är det hög och lågsäsong eller tar dom helt enkelt väldigt högt pris ifall ...
USA
Angel87,
15 jan. 2023
Updaterad av Angel87
för 1 år sedan
Hej!
Efter att Covid totalt förstörde vår bokade Florida-resa 2020 (med en hel del pengaförluster), så är det dags att testa igen. Denna gången är vi dock 1 person extra, så totalt 2 vuxna och 3 barn (9, 8, 1 år). Planen är att åka i början av juni någon gång och tillbaka i slutet (vecka 26). CPH- ...
USA
Josseje,
12 juni 2019
Updaterad av Brycecanyon
för 5 år sedan
Hej alla!
Vi är två vänninor och två barn (båda 8 år) som ska på roadtrip i Florida, vi kommer att starta och sluta i Miami. Vi kommer ha 4 stora resväskor var, plus handbagage . Så en bil med stort bagageutrymme är ett måste. Vad hyr vi?
Toyota Rav4 blir alldeles för liten, eller hur?
...
USA
Frusang,
18 aug. 2019
Updaterad av Birgere
för 5 år sedan
Första långresan med familjen på fem. Insuper alla råden i trådarna. Barnen är 5, 11 och 14 år. Vi hoppas kunna snitta på 1000 kr/natt, men lyckas helt säkert inte med det :)
Vi vill inte stå där på julafton utan tak och lägger gärna en bra bit under 3000 kr/natt. :) Klokt att boka i förväg? ... ...
USA
Atjarnlund,
21 mars 2019
Updaterad av Atjarnlund
för 5 år sedan
Känner mig frågvis. Men det är ju många som verkar veta en hel del, så jag kör på. Denna gång gäller det hyrbil i Florida. Har hyrt en suv via Alamo, funderar nu på att byta till en van, nästan samma pris. Vi är sju personer, men har hyrt två bilar. Kunde vara smart med en van som ryms alla för ...
Updaterad av Petreflickan
för 6 år sedan
Här kommer den never-ending ämne och även om jag har läst tusentals svar både här på reseguiden (som är den bästa reseforum) och även andra forum och sidor har jag fortfarande vissa tveksamheter.
Jag skulle VERKLIGEN uppskatta alla råd och tips gällande min resplan och ge förslag på hur man kan ...