Bil genom Europa
Vi hade tänkt bila genom europa nu i höst
vi i familjen samt våran hund
kommer hem igen nästa år, i mitten av Januari
får ej komma hem tidigare på grund av hunden
Men nu undrar jag om det är någon som kan svara
vart man ska ta sig för att få värme och kunna bada
och handla billig mat.
Min man behöver komma bort i från kalla Svergie
tacksam för tips,
vi i familjen samt våran hund
kommer hem igen nästa år, i mitten av Januari
får ej komma hem tidigare på grund av hunden
Men nu undrar jag om det är någon som kan svara
vart man ska ta sig för att få värme och kunna bada
och handla billig mat.
Min man behöver komma bort i från kalla Svergie
tacksam för tips,
Citerat från annl:
Hej,
Så långt söder ut som möjligt är mitt generella tips - för att fånga värmen. Vad sägs om en tur till Rivvan för att sen fortsätta genom Spanien ner till Marbella och Gibraltar. Det bör väl i alla fall vara något av de varmaste ställena i Europa vid den tiden.
Tack för att ni svarade. Ja Spanien är något vi har funderat lite på, Är det billigt på dom ställerna du har skrivitHej,
Så långt söder ut som möjligt är mitt generella tips - för att fånga värmen. Vad sägs om en tur till Rivvan för att sen fortsätta genom Spanien ner till Marbella och Gibraltar. Det bör väl i alla fall vara något av de varmaste ställena i Europa vid den tiden.
tänker på mat, nu ska vi laga våran egen mat, men nån gång går man säkert ut och äter.
Vi har ju tid på oss att utforska olika ställen, vi ska ju vara borta länge kommer tbxs hit april maj eller nått sånt har inte bestämt riktigt när vi ska åka till baks om det inte är så att vi bo sätter oss förgått där det är varmt, LER
Ha en trevlig helg
Citerat från emy454:
tänker på mat, nu ska vi laga våran egen mat, men nån gång går man säkert ut och äter.
Vi har ju tid på oss att utforska olika ställen, vi ska ju vara borta länge kommer tbxs hit april maj eller nått sånt har inte bestämt riktigt när vi ska åka till baks om det inte är så att vi bo sätter oss förgått där det är varmt, LER
Ha en trevlig helg
Hej igenCiterat från annl:
Hej,
Tack för att ni svarade. Ja Spanien är något vi har funderat lite på, Är det billigt på dom ställerna du har skrivitHej,
Ha en trevlig helg
Jag har ingen aning om hur prisläget är i Spanien men Rivvan är ju inte känt som något lågprisresmål precis. Kanske något lägre prisläge när det är off season kan jag tänka.