Frankrike
Pison,
28 maj 2014
Updaterad av Dazind
för 10 år sedan
Hej
Någon som vet hur man sig från Biarritz til San Sebastian?
Ska vågsurfa i Biarritz i sommar och har hört att man inte får missa San Sebastiane i Spanien.
Men hittade inga tågbiljetter vi SNCF som säljer tågbiljetter i Frankrike.
Tack på förhand.
// Anders ... Dazind: Om jag minns rätt så ...
Frankrike
Annna,
28 nov. 2007
Updaterad av Bebardo
för 16 år sedan
Jag och några kompisar funderar på att åka ner till Biarritz, Frankrike, till sommaren. Har någon tips på bra hotell/lägenhet där? 4-5 personer. Någon som varit där som kan berätta?
/anna ... Bebardo: Jag var i Biarritz för två år sedan. Självklart åkte jag dit för att surfa.
Ang. boende så ...
Frankrike
Lsthlm,
30 mars 2016
Updaterad av Eriksigge
för 8 år sedan
Funderar på sommarutflykt - Biarritz eller San Sebastian?
Eller, i vilken av de två ska man spendera mer tid?
50 år och ägnar mer tid i baren/på stranden än på raveparty :)
Har bil - och tänker vara i området en dryg vecka. ... Eriksigge: San Sebastián!
Frankrike
Stinaf,
30 juli 2006
Updaterad av Thorstein
för 18 år sedan
Nån som vill prova på att surfa i v. 34? Tycker det verkar spännande, men har ingen att åka med.. ... Thorstein: Tjena!
Jag och en polare ska ta oss ner till Biarritz nu i veckan. Kommer dock vara före vecka 34. Har du lust och tid att dra nu så kan du få hänga på oss. Vi åker så budget som ...
Frankrike
Jocce98,
10 maj 2015
Updaterad av Betula
för 9 år sedan
Skissar på att flyga till Paris med familjen, två barn 9 och 11, och spendera ca två dagar i Paris. Därefter ta tåg/hyrbil till La Baule, Biarritz och San Sebastian under två veckors tid. Sol, bad, surf, spännande utflykter och god mat.
Jag är nyfiken på andras erfarenheter av denna kust och ...
Frankrike
Gabjac,
17 juli 2013
Updaterad av Gabjac
för 11 år sedan
Tjabba. drar nu på söndag ner till paris för att där efter ta mig ner till sydvästra Frankrike (bordeaux och biarritz och bayonne) för lite surfing och allmänt leva livet innan man drar ner genom norra spanien till portugal!
Min fråga är, har googlat runt lite men hittar inget biligt! Är det ...