Frankrike
Nataliereuterberg,
10 apr. 2013
Updaterad av Kajsakomet
för 11 år sedan
Hej!
Jag och min sambo har planerat att tågluffa eller bila igenom Europa i sommar och de flesta stoppen på resan är redan valda men eftersom att jag inte har varit så mycket i Frankrike i mina dar så behöver jag lite tips och råd om vart de är bra att åka.
Vi kommer att åka till Amsterdam- ...
Sverige
Annacec,
13 maj 2019
Updaterad av Annacec
för 5 år sedan
Jag och min sambo planerar att spendera en dryg vecka på Västkusten. Men kan inte riktigt bestämma var vi ska utgå från och bo. Vi är intresserade av att besöka bland annat Smögen, Lysekil och Grundsund. Kan ni tipsa om en riktig pärla som vi inte får missa! Är även tacksam om ni har en bra rutt ...
Sverige
Elsbet,
15 juni 2015
Updaterad av Dromsemester
för 9 år sedan
Hej,
jag och sambon tänkte ta en tur längs västkusten för att besöka fina platser och spela golf.
Har någon tips på fina mysiga platser, bra restauranger, boende, golfbanor mm som ni rekommenderar så skriv gärna!
Vi reser från Malmö och har ca två veckor på oss.
Tack på förhand!
...
Italien
Lohaller,
30 maj 2016
Updaterad av Gunillad
för 8 år sedan
Hej jag och sambon tänkte åka på en 3 veckors tågresa mellan Milano och Napoli. Målet med resan är mat,dryck, sevärdigheter, det vanlig så att säga.
Vi kan inte så mycket om Italien och vet inte riktigt vart vi ska stanna på vägen.
Vi har tänkt besöka Genova, Bologna och Florence innan vi åker ...
Sverige
Segelgalen,
8 mars 2007
Updaterad av Babbo
för 17 år sedan
Hej. Är det någon som kan hjälpa mig att tala om vart man kan segla med stort segelskepp på västkusten? Jag var på båtmässan i stan och där fanns det massor av skepp som gjorde reklam. Men jag vill till västkusten för där är det mysigast och svårast att segla tycker jag.
Hjälp mig. Det skeppet som ...
Frankrike
Jocce98,
10 maj 2015
Updaterad av Betula
för 9 år sedan
Skissar på att flyga till Paris med familjen, två barn 9 och 11, och spendera ca två dagar i Paris. Därefter ta tåg/hyrbil till La Baule, Biarritz och San Sebastian under två veckors tid. Sol, bad, surf, spännande utflykter och god mat.
Jag är nyfiken på andras erfarenheter av denna kust och ...