Italien
Natashaanderlunda,
21 juli 2017
Updaterad av Sierra
för 7 år sedan
Hej!
Vi gifter oss i september i år och planerar att sticka direkt till comosjön efter bröllopet. Jag har förstått det som att det är smidigast att flyga till Milano? Men då återstår frågan hur man smidigast tar sig från Milanos flygplats till Como? ... Williamwilliam: Var ska ni bo ? ... Sierra: ...
Italien
Desires,
29 juni 2016
Updaterad av Williamwilliam
för 7 år sedan
TACK Birgere och andra som tipsade mig ang detta område! Det blev en fantastisk resa med underbara upplevelser! Vidunderligt vackert!
(Ja - detta slår även Garda, där vi varit tidigare!)
Vill ni titta in o kolla på mitt långa inlägg med massor av foton hittar ni det här http://www.desires.se/# ...
Italien
Lena47,
10 mars 2016
Updaterad av Desires
för 8 år sedan
På vägen ner mot Genova (alternativt Livorno) där vi funderar på att ta färjan till Palermo så tänker jag att vi stannar 2-3 nätter vid något ställe och vilar lite.
Men vet inte om jag ska välja Gardasjön eller Como.
'Vi har alltså två snart 8 åringar med oss och de vill såklart bada ( vi ...
Italien
Camillan77,
22 aug. 2024
Updaterad av Camillan77
för 10 veckor sedan
Planerar en resa till norra Italien, och har en dag vikt åt att besöka antingen Lake Como eller Lake Garda. Vill gärna ta en båttur och se vacker natur. Och jag kan tänka mig att båda sjöar bjuder på detta. Någon som besökt båda, och kan tipsa om vilken av dem som man föredrar? Och varför? Tacksam ...
Italien
Camillan77,
22 aug. 2024
Updaterad av Camillan77
för 10 veckor sedan
Planerar en resa till norra Italien, och har en dag vikt åt att besöka antingen Lake Como eller Lake Garda. Vill gärna ta en båttur och se vacker natur. Och jag kan tänka mig att båda sjöar bjuder på detta. Någon som besökt båda, och kan tipsa om vilken av dem som man föredrar? Och varför? Tacksam ...
Italien
Juliaaaida,
8 aug. 2021
Updaterad av Birgere
för 3 år sedan
Jag planerar en överraskingsresa till min sambo som fyller 30år. Behöver alla tips. Tänker rutt enligt rubriken.
Tänker flyg till Pisa, besöka en vingård i Toscana. Tips på vingård med boende som ej kostar en förmögenhet?
Förstått det är smidigt med tåg mellan byarna i cinque terre. Men hur ...