USA
Miamalinkalle,
9 nov. 2016
Updaterad av Miamalinkalle
för 8 år sedan
Behöver hitta ett bra hotell i Fort Lauderdale, så prisvärt som möjligt och nära flygplatsen Landar vid 20-tiden på kvällen och ska vidare nästa dag på em till Guadeloupe.
Tacksam om någon har bra tips till mig :) ... Miamalinkalle: OK, tack för tips om Best Western :) ... Janet2: Vi bodde på ...
Malaysia
Millan,
30 apr. 2008
Updaterad av Andersoylva
för 9 år sedan
Hej,
Jag och min familj håller på att leta hotell på Perhentian Islands.
Vi vill hitta ett bra, fräscht hotell (har en ettåring) som inte kostar jättemycket (<500kr/rum och natt).
Vi har mest hittat resorts som ligger på dubbla priset vilket vi tycker blir lite för dyrt om man ska vara borta ...
Updaterad av Robbowan
för 9 år sedan
När är det bäst att boka hotell? Så fort man vet när man reser eller ha is i magen och boka "sent". När tror ni man får bäst priser? Tänker på att SJ i Sverige kör att ju poppis en resa är ju dyrare blir resan ? Finns det ngt liknande i hotell världen. Ibland ser man att flygpriserna stiger.... är ...
USA
Jossan82,
18 jan. 2015
Updaterad av Floridasidan
för 9 år sedan
Hej,
Många frågor nu, hoppas det är någon här som kan hjälpa ? :)
New York:
När är hotellen som billigast att boka? LÅngt i förväg eller hyfsat kort tid innan? Hur lång tid vågar man vänta? Tror ni att dollarn stiger?
Vi ska åka 20-29 maj.
Tack!
Mvh
Jossan
... ...
USA
Karrevanna,
6 jan. 2015
Updaterad av Paulina
för 9 år sedan
Vi ska till NY i höst.
Vi letar boende varje dag känns det som.
Vi vill ju komma relativt billigt undan, men har ett starkt önskemål om att slippa badrum i korridor.
Finns det trevliga budget alternativ? ... Paulina: Hej,
Det finns många hotell som både är fräscha och prisvärda. Vill ...
Storbritannien
Anderskatren,
24 nov. 2013
Updaterad av Reselover
för 10 år sedan
Hej! Ska åka med mina 2 barn 11 och 13 år till London på shoppingresa i slutet av januari. Vi vill bo runt Paddington, Bayswater eller i närheten till Oxford Street.. Kom gärna med tips på bra boende där man har egen toalett och dusch och där frukost ingår som också är okej i pris.
Tack på ...