Belize
Cissiburg,
4 mars 2010
Updaterad av Emmaf
för 14 år sedan
Vi ska till bl. a. Mexico i Dec. Vi är 7 vuxna och 5 barn. Landar sent i Cancun, så vi får bo där en natt. Är Mujeres värt ett besök? Funderar på att hyra ett hus? Någon som har erfarenheter av det? Vart ska man åka? Tulum verkar vara fint? Tips på boende? Sevärdeheter för barnen (och oss). De ...
Belize
Mia19,
19 apr. 2017
Updaterad av Lett_o_resglad
för 7 år sedan
Vi är en familj på två vuxna, en sjuåring och två tonåringar som planerar en resa till värmen i vinter. Vi har tittat mycket på Mexico då där verkar finnas det mesta som vi är intresserade av: sol, bad snorkling, äventyr, lite kultur och god mat!
På sista tiden har vi dock upptäckt Belize och ...
Belize
Ellipirelli,
25 sep. 2015
Updaterad av Robthebob
för 8 år sedan
Hej!
Nu åker jag snart för en vinter i centralamerika och karibien. De ställen jag "planerat" att besöka är costa rica, mexico, kuba, dominikanska republiken och någon ö i bältet, typ anguilla. Men jag har några frågor:
- Jag är sjukt nyfiken på Belize, någon som varit där? Hur farligt är där ...
Belize
Janlahti,
14 dec. 2013
Updaterad av Sunstrooom
för 10 år sedan
Åker om ett par månader till Cancún i Mexiko. Funderar på att även besöka Belize. Någon som varit där? Hur är busskommunikationerna länderna emellan?
Vore tacksam om jag kunde få svar på mina funderingar.
Hälsningar
Jan Lahti ... Sunstrooom: Precis!
Dom små ska enligt andra forum kosta ...
Updaterad av Jazxo
för 14 år sedan
Hej!
Finns det någon som kan ge mig information hur det fungerar om man vill åka till Belize samt några öar utanför t ex Tobacco Caye.
När jag söker på flyg från Göteborg till Belize så verkar det som att man måste övernatta i Houston? Om det är så har någon förslag på bra boende som ligger nära ...
Belize
Legusta,
21 maj 2007
Updaterad av Sanook
för 17 år sedan
Jag vill ha tips på billigt flyg över..skall man åka Schiphol och till Yucatán sedan inrikes flyg...?
Tänkte i första hand käka gott och snorkla....vad kan ni rekomendera ?
Kanske sedan lite kultur som Mayaruiner mm som är sevärt...vad kan ni rekomendera ?
... Sanook: Håller med, Caye ...