Nederländerna
Bobbybob,
1 mars 2020
Updaterad av Worldofmarie
för 4 år sedan
Hej
Jag har bokat en resa till amsterdam. Jag har skrivit fel för namn på flygbiljetten
I passet står det som exempel:
Niklas Roger Albin Göransson
Men på Flygbiljetten står det:
Albin Göransson
Albin är tilltalsnamnet därför skrev jag det.
Kommer detta vara några problem? ... Bobbybob: Är ...
Nederländerna
Motusa,
6 nov. 2022
Updaterad av Worldofmarie
för 1 år sedan
Hejsan, ska flyga Göteborg - Orlando med mellanlandning i Amsterdam.
Är min första flygning med mellanlandning och funderar på hur det funkar, med incheckat bagage. Pass- och säkerhetskontroller?
GBG till Amsterdam flyger jag med KLM och Amsterdam till Orlando flyger jag med Delta Air Lines. ...
Nederländerna
Gabjac,
20 sep. 2013
Updaterad av Gabjac
för 11 år sedan
Behöver svar! Ska boka en resa till amsterdam med norwegian, mitt förra pass fick ben och sprang bort och mitt provisoriska pass är inlämnat! Min fråga är, behöver man passet när man bokar flygbiljeten med norwegian?! Äre som på ryanair när man bara behöver passet vid onlineincheckningen?! Snabbt ...
Nederländerna
Kalina,
19 apr. 2017
Updaterad av Jensohlsson
för 7 år sedan
Hej,
Jag tänkte om det finns någon som rest via Amsterdam till Usa nyligen, den senaste tråden är fyra år gammal. Mycket hinner hända på fyra år eller inte. Jag reser själv och vill ha så bra koll på läget det går innan jag börjar min resa. De har som standard 50 min för internationella ...
Nederländerna
Dreamer89,
9 aug. 2012
Updaterad av Natw
för 12 år sedan
Hej,
Undrar bara om någon har erfarenhet av kort byte på Amsterdams flygplats? Jag har kollat på biljetter till Los Angeles, och har hittat en med byte i Amsterdam. Dock är bytet väldigt kort, just precis drygt en timme. Hinner man byta flyg bra på den tiden?
Tack tack! Jenna ... Johan_Boy: ...
Nederländerna
Neurd,
22 nov. 2010
Updaterad av Sanoj80
för 13 år sedan
Hejsan, jag inser att denna fråga kanske ställs ofta men jag får magknip haha.
Det är så att en vän till mig bokade en resa till mig, han och en annan kompis till Holland nu till helgen med Ryanair. Saken är den att då jag inte var med vid bokningen kunde jag inte kontrollera uppgifterna. Jag ...