Befinner mig i Thailand nu, åker hem från sydost asien 2016-05-20. Söker efter en resekompis

Av Patrikn
12 nov. 2015 00:05
Visningar: 23
Mitt namn är Patrik är en kille på 23 år och befinner mig just nu i Thailand. Är i Bangkok nu men hade velat åka till något annat ställe är öppen för allting. Tanken är även att besöka lite av grannländerna, jag kommer stanna i sydost asien till 2016-05-20.

Gillar du fest, äventyr och prova på nya saker så hör av dig :), jag sover hellre på hostel än dyra hotell.
Av Ida88
27 nov. 2015 17:14
Hej Patrik! Jag åker ensam nu den 4 januari till Thailand. Landar i Bangkok men åker direkt te Phuket, sedan tänkte ja ett tag te Phi Phi och sen vill ja även vidare på full moon party. Ska va borta i fem veckor, alltså tom 8 feb.

Ida
9 jan. 2016 20:54
Hey! Om du är sugen på Vietnam, Hanoi/ halongbay så ska jag dit 23/2 och stannar ca 10 dagar, sen drar jag vidare till Filippinerna, Boracay och Bali. Har varken varit i Vietnam eller Filippinerna så båda dom blir helt nytt för mig. Kommer även vara i Thailand och resa runt lite med en polare nån vecka innan Vietnam. :)