Malaysia
_penny_,
5 aug. 2009
Updaterad av O_n
för 15 år sedan
Håller på att fila på en resa för familjen, 2 vuxna och 3 barn (12, 12, 4). Vi är just nu väldigt nyfikna på Perenthian Islands. Men jag tycker det är svårt att hitta något som är bra att kombinera det med om man bara har 2-3 veckor och inte vill kajka runt för mycket på resande fot. Verkar inte ...
Malaysia
Mhansson,
27 dec. 2019
Updaterad av Erik777
för 4 år sedan
Hej,
Vi är en familj på 2vuxna och två tonåringar som funderar på en resa till Malaysia till sommaren där vi funderar på nedan upplägg.
Köpenhamn – Dubai
Dubai – Kuala Lumpur
Kuala Lumpur - Taman Negara - Kuala Besut (har förstått att båtarna avgår här) Perenthian
Kaula Besut – Singapore
...
Indonesien
Emma_ryd,
24 feb. 2015
Updaterad av Raalle
för 9 år sedan
Hej!
Vi är tre tjejer som är ute efter sol, bad, underbara stränder och vackra vyer.
Vi kommer att resa nu på lördag..
Vår Plan var först att resa till perenthian, men ser ut att vara fortsatt regn där ännu.. :(
Så snälla, vad har ni för restips, men utgångspunkt kuala lumpur då jag befinner ...
Thailand
Vigren,
9 sep. 2008
Updaterad av Gardkarlsen
för 16 år sedan
kan man åka från phuket till perethian islands??Hur tar man sig isåfall!??? ... Ullsan: Du flyger från Phuket till Kuala Lumpur o sen vidare inrikes till Kota Bharu, därifrån färja över till öarna. En enkel från Phuket till Kuala Lumpur kostar idag ca 350-400kr pp med Air Asia ... Gardkarlsen: ...
Thailand
Timpre,
10 apr. 2014
Updaterad av Sierra
för 10 år sedan
Hej! Jag och min flickvän har tänkt att som en del av våran rutt resa från Koh Samui till Perenthian Island. Är det någon här på forumet som har erfarenhet av en sådan rutt?
Hade verkligen uppskattat alla svar!
Mvh Tim ... Sierra: Det är lite omständligt att åka buss hela vägen.
Däremot ...
Thailand
Emmafi,
29 okt. 2022
Updaterad av Thomas_petra
för 1 år sedan
Hejsan! Behöver råd om hur vilket sätt är smidigast att ta sig till Koh lanta från Phuket? Hade tänkt speedboat, men har lästa att turen kan vara väldigt jobbig om man blir sjösjuk, vilket min sambo lätt blir. Kan man ta med sig stor resväska på båten? Tack på förhand. ... Thomas_Petra: Om du går ...