Bästa strånderna i Mauritius!?!?
Hej, vi är en familj på 4 och ska pka till mauritius nästa sommar 2019. Vi ör osäkra på vart vi vill åka och kommer antagligen splitt upp det på två platser i Mauritius. Men vart ska man bo? Vi hade tänkt bo i lägenhet och därför blir det almänna stränder, men vilka är bra?
Kikar också på Mauritius. Det jag lyckats läsa mig till från olika resebloggar osv är att Belle Mare har bland de finaste stränderna, även Flic en Flac ska ha fina stränder. I övrigt bör man nog kika tripadvisor. Googla typ best beaches Mauritius så brukar det finnas ranking :)
Som nämnt så är stränderna vid Flic en Flac fina, lite norr därom i Albion har du en fin strand, mer lokalt folk där.
Le Morne, men även lite strax söder om,så finns flera stränder där det var nästan folktomt.
På östra sidan var jag i Mahebourg och söder därom till Blue bay var det fina stränder. Var där i under jul och nyår, då var vädret toppen iaf.
Le Morne, men även lite strax söder om,så finns flera stränder där det var nästan folktomt.
På östra sidan var jag i Mahebourg och söder därom till Blue bay var det fina stränder. Var där i under jul och nyår, då var vädret toppen iaf.