bästa resmål i asien
Hej!
Jag är sugen på att resa runt i asien.
De jag är ute efter är fina platser att se, fina stränder, häftiga caves, hoppa från klippor, vackert vatten osvosv.
Saker som hoppas från klippor, åka båt/paddla i fint vatten tex floder, eventuellt zipline & liknande.
Upptäcka vackra platser & njuta, är definitivt en sol & bad- tjej.
så äventyr för att söka kickar är inte aktuellt!
ställen jag är lite sugen på är thailand, vietnam, bali, Filippinerna, sri lanka osv.
så tar gärna tips därifrån om platser att besöka, saker att tänka på, allmän info om mat & priser samt väder ( tänkte dra iväg strax efter jul så tänkte om de regnar mycket på vissa ställen )
Tack för svar på förhand!
Jag är sugen på att resa runt i asien.
De jag är ute efter är fina platser att se, fina stränder, häftiga caves, hoppa från klippor, vackert vatten osvosv.
Saker som hoppas från klippor, åka båt/paddla i fint vatten tex floder, eventuellt zipline & liknande.
Upptäcka vackra platser & njuta, är definitivt en sol & bad- tjej.
så äventyr för att söka kickar är inte aktuellt!
ställen jag är lite sugen på är thailand, vietnam, bali, Filippinerna, sri lanka osv.
så tar gärna tips därifrån om platser att besöka, saker att tänka på, allmän info om mat & priser samt väder ( tänkte dra iväg strax efter jul så tänkte om de regnar mycket på vissa ställen )
Tack för svar på förhand!
Det bästa resmålet i Asien är Japan. Mer intressant är kanske att diskutera vilket det nästa bästa resmålet är, där finns det större konkurrens.