Updaterad av M4sta86
för 3 år sedan
Jag håller på att sätta ihop en resa till Thailand i december.
(undanber kommentarer om corona osv).
Jag har alltid gått via resebyrå gällande andra resmål, men thailand verkar vara lönsamt sätta ihop på egen hand.
Men en fråga!
Det finns olika bokningssidor för hotell men på en sida som ...
Updaterad av Usaresaena
för 4 år sedan
Hej,
Undrar om ngn lyckats komma fram till hotels.com kundtjänst och fått besked om man kan få pengarna tillbaka på ej återbetalningsbar resa?
Vi har redan betalt hotellet och skulle åkt till Seychellerna över påsk...
... Usaresaena: kan meddela att vi fick tillbaka alla våra pengar efter ...
Thailand
Goba,
11 okt. 2019
Updaterad av M_olsson
för 5 år sedan
Hej. När man tittar på de flesta hotell i Thailand så är det bara 2 personers rum. Men har varje hotell möjlighet att sätta dit en extra bädd eller är det skilt per hotell? ... Worldofmarie: >Citerat från Goba:
>>Citerat från Worldofmarie:
>>Detta är säkert olika, men de flesta hotell sätter bara ...
Malaysia
Hilmis,
26 sep. 2019
Updaterad av Joheng
för 5 år sedan
Hej!
Mitt uppe i planering av en resa till Kuala Lumpur - Langkawi - Koh Lipe och skulle gärna vilja ha lite tips av er resvana.
1. Bokat ett B&B nära flygfältet i Kuala Lumpur, är det möjligt att ta en Grab-taxi dit eller kan man tryggt hoppa in i första bästa taxi på flygfältet utan risk för ...
USA
Annafrohler,
15 juli 2019
Updaterad av Angelwind
för 5 år sedan
Håller på att planera en längre roadtrip i USA sommaren 2020. Har kollat hotell via Booking.com och hittat flera prisvärda alternativ. När jag sedan går in o läser omdömen blir jag aningen mörkrädd. Verkar som om alla budgetalternativ har dålig personal, insekter på rummen, att man inte får det rum ...
Updaterad av Dalton17
för 6 år sedan
Hej !
Jag är på gång att boka Universals Hotell Royal Pacific i Orlando. När jag försöker göra det på Hotels.com står det inget om att det ingår Express pass. Går jag direkt på hotellets hemsida så lyfter det fram detta väldigt tydligt. Så min fråga är, får jag Express pass, även om jag bokar på ...