Updaterad av Enelj
för 5 år sedan
Hej,
Så ska mellanlanda i Fort Lauderdale på vägen hem, har en väntan på typ 3h och ska motvilligt erkänna att jag är lite nervös. Kanske för att jag sist jag reste till usa hamnade i någon extrakontroll i flera timmar.
Jag har fixat min Esta ansökan och fått den godkänd, behöver jag skriva ut ...
USA
Larsolofjohansson,
16 okt. 2018
Updaterad av Floridasidan
för 6 år sedan
Hej,
Tänkte få lite tips av alla duktiga reseexperter här :)
Jag ska med grabben på kryssning 8dagar i maj från Fort Lauderdale, vi ankommer dagen före kryssningen avgår och sedan blir vi kvar 3 heldagar (2nätter) innan vi flyger hem...
Det jag funderar är:
Tips på boende innan avfärd ? vi ...
USA
Herr_andersson,
19 feb. 2018
Updaterad av Herr_andersson
för 6 år sedan
Hej!
Åker till Florida i påsk och tänkte göra en 3-dagars utflykt till Nassau. Vi ska flyga mellan Fort Lauderdale och Nassaue t/r och jag undrar mest hur smidigt detta kommer gå?
Jag tänker främst på att gå igenom tullen (ännu en gång) när man landar på FLL igen? Behöver man köa länge? Hur ...
USA
Craazeey,
8 mars 2018
Updaterad av Floridasidan
för 6 år sedan
Nu är flygbiljetterna till Miami bokade och i September bär det av i två veckor. Vi ska vara i Miami tre nätter därefter 5 nätter i Fort Lauderdale. Jag är ute efter Miami måsten och sånt man inte får missa! Samma på vägen upp till FT, Lauderdale och när man väl är där. Efter de dagarna bär det upp ...
Updaterad av Andreassofus
för 6 år sedan
Vi är i planeringsstadiet för att boka in en Floridaresa påsken 2019 och är tacksamma för tips på hur man får tag i de bästa och billigaste flygbiljetterna från Stockholm. Toppen att även få andra tips om boende för familjer m.m. Vi är 2 vuxna och 2 tonåringar. ... Andreassofus: finnair brukar ha ...
USA
Emmaeriiksson,
16 jan. 2018
Updaterad av Miamitravel
för 6 år sedan
Hej!
Jag åker med familjen till Florida den 9-20 mars och vi vill bo i Fort Lauderdale eller i närheten ( ex Hollywood). Vi kommer att vara där 9-15 mars och sedan åker vi vidare till Orlando. Men problemet är att vi inte hittat någonstans att bo. Jag vet att det finns många sidor där folk hyr ...