Sri Lanka
Wizhmazter,
12 juni 2017
Updaterad av Wizhmazter
för 7 år sedan
Tjena! Slänger ut en fråga i goood tid här, och undrar om någon kan tänka sig att dela en taxi (minivan) från Colombo till Nilaveli eller Trincomalee (vi ska till Nilaveli) på morgonen den 1 augusti? Vi är en familj på 2 vuxna och 2 tonåringar, så 1 eller 2 personer till får säkert plats i en ...
Sri Lanka
Wninni,
26 dec. 2018
Updaterad av Kajsa71
för 5 år sedan
Någon som har erfarenhet av Nilaveli, Passikudah eller Trincomalee, Sri Lanka i september månad?
Vi är två resvana 50 + som vill åka med våra barn och deras respektive på en 30 års resa och vår guldklimp 4 ½ åriga barnbarnet.
Vi söker sol, bad, sandstränder men också kultur och natur upplevelser. ...
Sri Lanka
Spethz85,
27 sep. 2017
Updaterad av Gittelina
för 7 år sedan
Jag behöver råd!!
Nästa år kommer jag och min sambo och våra två barn (6 & 2 år gamla) åka till Sri lanka. Vi är ute efter semester, se lite, äta gott och njuta. Vi har valt ett hotell dom två första veckorna av semestern, på ett hotell som ligger 400 meter ifrån hikkaduwas korallrev. Dock har ...
Sri Lanka
Naprapat,
9 jan. 2016
Updaterad av Naprapat
för 8 år sedan
Hej!
Vi befinner oss i Tangalle just nu, men har en sista natt att spendera och det lutar åt Mirissa. Var är det lugnast i vattnet? Eller har em bra pool eller både och? Har någon en bra erfarenhet? Gärna nära någon liten marknad eller shoppingmöjligheter.
Tack på förhand! ... Naprapat: ...
Sri Lanka
Lillasnigel,
7 mars 2016
Updaterad av Edinka
för 7 år sedan
Hej!
Jag har hittat många bra Sri Lanka-tips, här och på andra ställen. Men trots allt sökande så känner jag inte att jag hittar riktigt rätt vad gäller att hitta en strand som passar oss allra allra bäst.
Tycker att det är så olika bud angående tex Mirissa, av vissa beskrivs det som ett ...
Sri Lanka
Badveronica,
12 feb. 2017
Updaterad av Tinaj
för 7 år sedan
Hejsan!
Vi åker om några dagar till Sri Lanka en månad där vårt första stopp är Hikkaduwa. Jag har försökt läsa mig till vilken strand av Hikkaduwa beach och Narigama beach som är att föredra.
Vi reser med två barn (3 och 7 år) så det jag söker är den strand som har minst vågor, där det finns ...