Bartenderutbildning - EBS
Är en tjej på 19 år som är riktigt sugen på att dra till Phuket för att gå bartenderskola (EBS) i vinter. Någon annan som funderar på det som skulle vilja hjälpas åt? :-)
26/11 bokat och klart, åk ni med inte många platser kvar :)
Ingenaning :O
Har precis kollat på samma sak! :) vore kul att åka med någon!
nice :D
Hejsan! Tänkte ta och fråga er som nu har gått utbildningen, åkte ni för ha kul eller åkte ni för att faktiskt lära er något? :) Om ni åkte för sistnämnda, hur pass seriös tyckte ni utbildningen var? Man får höra (se läsa hehe) två helt skilda saker om det hela, vissa säger att det bara är festa som gäller och att utbildningarna är jätteoseriösa, medan andra säger att dem verkligen är seriösa, jag kan dock tänka mig att det blir lite vad man gör det till.. Eftersom ni gått den utbildningen som jag är mest inne på vore jag väldigt tacksam om ni ville svara :D
Jag kan bara prata för min egen del, men det va en jätte hård utbildning, folk hoppade av för att det va för hårt, vissa blev utslängda osv! lägger man så pass mycket pengar på den utbildningen tycker jag att man ska kämpa, det va många gånger jag bara ville åka hem och skita i det, men nu i efter hand va det helt klart värt det! jätte kul med ett bra resultat och massor med nya vänner :)