Barskolan academy, Miami hösten 2014

27 jan. 2014 21:37
Visningar: 290
Hej! Jag undrar om det finns någon som ska åka till USA, Miami, för att gå på barskolan academy till hösten? Eller som kanske funderat på det? Eller kanske är det någon som tycker det låter intressant och är sugen på att haka på? Jag är nämligen sjukt sugen på att dra iväg ett tag till hösten, och HUR BRA är det då inte att åka till Miami i fyra veckor och ha sjukt kul och träffa massa nya sköna människor samtidigt som du skaffar dig en utbildning? Väldigt bra tycker jag. Så om du bokat resa, har funderat på att boka, eller tycker att det låter helt fantastiskt så hör av dig. Skulle vara väldigt skönt att lära känna någon innan, och eventuellt boka tillsammans! :)
11 feb. 2014 21:40
Hallå bruden. Vi e tre tjejer som ska dra, så e du sugen på tjöta mer om miami å barskolan länka din fb! :)
25 feb. 2014 12:45
Hej!
Jag är en tjej som sedan 2012 ville gå på bartenderutbildning i Miami
men pga av mina studier har jag inte kunnat åka. Så även i år kommer jag
inte kunna gå.
Det är så jag hade sökt mig till kursen i Miami under 2012 och kommit
så långt som betalat min första betalning som är på 3000kr. Men eftersom jag
fick förhinder kunde jag inte gå och mina betalda pengar fick jag inte få tillbaka
i kontant utan fick ha kvar betalningen som ett check. Men det är så
checken kommer att gå ut Dec 2014. Så jag undrar ifall om du el någon av er
andra tre tjejer skulle vilja ta över min check?(Jag har ringt till barskolan academy och
de sa man kan överföra checken i en annans namn.)
Jag kan erbjuda 2500kr för checken så ni sparar 500kr -som ni ist kan använda i Miami?
Hör av er om ni är intresserad:)
Lingzi 0706701867 (Logga in för att se e-postadress)
Av Xavi6
30 juni 2014 02:18
Hej finns 2 st till som skall till miami's barskola. Finns intresset fortfarande kvar än idag ? Så hojta :)