Grekland
Saraline,
16 jan. 2016
Updaterad av Lallarebecca
för 8 år sedan
Hej!
Bokade en spontanresa till Halkidiki i Maj utan att ens veta någonting, så hur är shoppingen och maten? Priser osv?
... Lallarebecca: Har varit där, men det är längesen, vi bodde i en underbar by som hette Pefkohori. Halkidiki är ju ett namn för de 3 halvöarna så det varierar lite var man ...
Grekland
Brigitta,
20 jan. 2014
Updaterad av Mila82
för 10 år sedan
Funderar på att åka till Halkidiki, Sithonia i sommar. Anthemus Sea Beach ligger vid en fin sandstrand. Någon som varit där? Jag vill ha en veckas sol och bad. Jag gillar att bada i havet och sandstrand och sandbotten tycker jag bäst om. ... Mila82: Hej. Halkidiki är väldigt fint och stränderna ...
Grekland
Cickie,
31 maj 2010
Updaterad av Norie
för 14 år sedan
Bokade hastigt och lustigt en sista minuten till Halkidiki häromdagen. Känner inte till någonting om området, så jag skulle uppskatta mycket om ni har några tips att ge på vad som är sevärt, mysigt eller bara värt att uppleva där. Vet ju inte var vi hamnar, men är det värt besväret att ta sig till ...
Updaterad av Norie
för 14 år sedan
Alla tips om allt är välkommet vad gäller Thessaloniki / Halkidiki.
Två veckors semester i sommar, endast flygbiljetten bokad.
Vad ska vi fylla dagarna med?
sun ... Norie: där finns hur mkt som helst att göra. Mkt shopping,utgrävningar, mysiga ställen och hett nattliv,särskilt i hamnområdet.
...
Grekland
Emk71,
25 mars 2018
Updaterad av Tesson
för 6 år sedan
Jag och min 13-åring ska göra en egen mamma-dotter-resa till Grekland i slutet av maj, och jag funderar på var det är bäst att bo. Hon gillar att bada och att vara på stranden, men vi vill också strosa i gränder och gå ut och äta på mysiga resturanger. Hon är ingen shoppare och blir ganska fort ...
Grekland
Fru_k,
24 juni 2014
Updaterad av Marilcj
för 10 år sedan
Min pappa fyller 60 år och vi är fullfärd att beställa resa till Rhodos.
Men vi behöver tips.
Detta är krav
# barnpooler
# barnvänligt
# god mat
# shopping
# inget längre avstånd från flygplats till hotell
# avresa från Kalmar eller växjö.
Vi är 3 barn 1 till 6. 8 vuxna. Alla har ...