Barcelona sommaren 2015
Hej!
Är en tjej på 20 år som vill flytta till Barcelona under sommaren, tänkte mig början av juni till slutet av augusti. Men om jag trivs kanske jag vill stanna längre. Kan även tänka mig att åka vidare i Europa!
Om någon är intresserad att flytta med hör av er!:)
Om ni har några andra förslag hör jag dem gärna! Det viktigaste är att resan är under hela sommaren då jag inte vill komma hem och jobba i Sverige:)
Är en tjej på 20 år som vill flytta till Barcelona under sommaren, tänkte mig början av juni till slutet av augusti. Men om jag trivs kanske jag vill stanna längre. Kan även tänka mig att åka vidare i Europa!
Om någon är intresserad att flytta med hör av er!:)
Om ni har några andra förslag hör jag dem gärna! Det viktigaste är att resan är under hela sommaren då jag inte vill komma hem och jobba i Sverige:)
Hej, är jätte intresserad av att flytta så snart som möjligt! Bodde i spanien under 2014, och vill nu tillbaka :) Tyvärr har ingen av mina vänner samma längtan av att sticka ifrån sverige så vill hitta nån kul att dra iväg med! Skriv på fb om det låter som nått :D Nathalie Amrén
Hej tjejer!
Jag flyttar förmodligen nästan 100% säker till Barcelona i mitten av maj, får reda på om arbete där denna veckan.
Hör av er om ni vill hänga på!
//
Erika
Jag flyttar förmodligen nästan 100% säker till Barcelona i mitten av maj, får reda på om arbete där denna veckan.
Hör av er om ni vill hänga på!
//
Erika
Jag vill hänga på 100% 👋