Barcelona!=)
heejsan!
ska ner till Barcelona den 9 mars och bo där på obestämd tid! vore jätte skoj att träffa något härligt folk att spendera lite fritid med!
hör gärna av er om ni har lust att hitta på något skoj, =)
ska ner till Barcelona den 9 mars och bo där på obestämd tid! vore jätte skoj att träffa något härligt folk att spendera lite fritid med!
hör gärna av er om ni har lust att hitta på något skoj, =)
Tja! Vi är 3 grabbar som ska ner till barcelona och valencia mellan 27 mars till 2 maj för att besöka en polare som pluggar där.
Grejen är att ingen av oss har varit i barcelona så vi är lost :) om du har lust kan vi ju hitta på nåt skoj och du får agera guide :)
ciao!
Grejen är att ingen av oss har varit i barcelona så vi är lost :) om du har lust kan vi ju hitta på nåt skoj och du får agera guide :)
ciao!
Citerat från jennyye:
Hej!
Jag antar att du redan är nere på plats men jag ska komma ner den 29/5 o va där hela sommaren. Ska plugga spanska och träffar gärna trevliga människor!
Hej Jenny! Hej!
Jag antar att du redan är nere på plats men jag ska komma ner den 29/5 o va där hela sommaren. Ska plugga spanska och träffar gärna trevliga människor!
vad kul att du kommer hit! vi kan ju hålla kontakten så kanske vi kan träffas någon dag, vore ju skoj! har du facebook ?
Hej! Befinner mig redan i Barcelona men hjälper dig gärna om du har några funderingar? Har du hittat boende? Annars finns det ett företag här i Barcelona som jobbar med att hyra ut lägenheter och rum i centrala Barcelona. Dom pratar även svenska så det kan vara till en stor hjälp om man inte kan spanska eftersom spanjorer oftast inte kan så mycket engelska. Kolla hemsidan barcelona-home.com
Hej Sanita!
Hur lever livet i BArcelona? NU är det bara snart en månad kvar tills jag kommer ner och jag vill jättegärna ses!
Jag håller på o leta boende också då det är så dyrt med skolan.... skulle vara billigare o dela med några. Har du några tips ??
Hör av dig! :)
Hur lever livet i BArcelona? NU är det bara snart en månad kvar tills jag kommer ner och jag vill jättegärna ses!
Jag håller på o leta boende också då det är så dyrt med skolan.... skulle vara billigare o dela med några. Har du några tips ??
Citerat från jennyye:
Hej Sanita!
Hej Jenny!Hej Sanita!
jodå det är toppen, bara att vädret är lite sådär, molningt och regningt.. men snart blir det väl bättre förhoppningsvis:)
hur går det för dig då, hittat något boende än? annars så finns det rätt mycket hemsidor med annonser.. lättast och billigast är ju att hyra ett rum , tex på idealista.com eller loquo.com.. har inte så stor erfarenhet av det eftersom jag bor i en au-pair familj, men några jag känner härnere gör det och tycker det funkar bra :)
Hejsan! :-)
Vi är två tjejer från Helsingborg som har bott nu i Barcelona i en månad och kommer bo här i sommar. Vi arbetar för Barcelonas bästa nattklubbar, så om ni har lust att hänga med ut någongång så är det bara att höra av er.
Vi kör just nu Opium på måndagar, CDLC på tisdagar och Astoria&Sutton på torsdagar. Självklart är det gratis för vi kommer sätta upp er på en lista. Vi känner redan ganska många här, både svenskar och utländska, så detta är alltid en idé för er som kommer hit att träffa lite nytt folk - både skandinavier (och andra nationaliteter) som bor här och som är turister :-)
Vill ni upptäcka nattlivet gratis och festa med härligt folk så mejla mig: (Logga in för att se e-postadress)
Vi ses :D
Vi är två tjejer från Helsingborg som har bott nu i Barcelona i en månad och kommer bo här i sommar. Vi arbetar för Barcelonas bästa nattklubbar, så om ni har lust att hänga med ut någongång så är det bara att höra av er.
Vi kör just nu Opium på måndagar, CDLC på tisdagar och Astoria&Sutton på torsdagar. Självklart är det gratis för vi kommer sätta upp er på en lista. Vi känner redan ganska många här, både svenskar och utländska, så detta är alltid en idé för er som kommer hit att träffa lite nytt folk - både skandinavier (och andra nationaliteter) som bor här och som är turister :-)
Vill ni upptäcka nattlivet gratis och festa med härligt folk så mejla mig: (Logga in för att se e-postadress)
Vi ses :D
Citerat från jennyye:
Hej! Ja jag har hittat ett boende med två svenska killar som ligger vid plaza Espania typ. Känns jättebra! Jag kommer ner den 29/5 så om du har lust så träffas jag gärna på en fika så får du berätta allt du kan om Barcelona :) om du fortfarande är på Sanita!?
Hej!!Hej! Ja jag har hittat ett boende med två svenska killar som ligger vid plaza Espania typ. Känns jättebra! Jag kommer ner den 29/5 så om du har lust så träffas jag gärna på en fika så får du berätta allt du kan om Barcelona :) om du fortfarande är på Sanita!?
Det låter ju jätte bra, och vid plaza espanya är ju perfekt, nära till allt ju:)
jaa, vi kommer absolut ta en fika när du kommer ner om jag är kvar förstås, håller just
på att söka andra jobb, trivs inte med familjen! så får hoppas att jag hittar nåt annat, vill ju stanna:)
Hej!!
Det låter ju jätte bra, och vid plaza espanya är ju perfekt, nära till allt ju:)
jaa, vi kommer absolut ta en fika när du kommer ner om jag är kvar förstås, håller just
på att söka andra jobb, trivs inte med familjen! så får hoppas att jag hittar nåt annat, vill ju stanna:)
hej ! nuar jag i barca.. hur gar det for dig ? lust att ses nagon dag?
Mitt nummer ar 622476886... vore kul om du ville ses ! kanner mig lite ensam ;)
hej ! nuar jag i barca.. hur gar det for dig ? lust att ses nagon dag?
Mitt nummer ar 622476886... vore kul om du ville ses ! kanner mig lite ensam ;)