Thailand
Carbet,
18 juli 2017
Updaterad av Carbet
för 7 år sedan
Har 2 timmar på mig i Bangkok att byta till nästa flyg vidare till Krabi. Har bokat allt i en biljett och flyger ner till Bangkok med thai airways. Hur hittar jag till inrikes flyget? Bagaget, hänger det med hela vägen till Krabi från Sverige? ... Sierra: Du får boarding card även för flighten från ...
Thailand
Frian,
27 okt. 2015
Updaterad av Sierra
för 7 år sedan
Vi har fått avgångstiden för vårt inrikesflyg med Thai Bangkok - Krabi ändrat och är nu fundersamma på om vi hinner med bytet i Bangkok.
Landar 11,35 på Suvarnabhumi intl med Qatar och flyget till Krabi lyfter 13,15.
Är det någon som har erfarenhet och som kan säga om det är möjligt att hinna ...
Thailand
Madelenef,
8 okt. 2013
Updaterad av Mipec
för 8 år sedan
Kommer att anlända till Bangkok BKK 10.15 eller 13.10, har ännu inte bokat resan.
Jag undrar om man kan komma billigt undan från BKK till Krabi, eller måste man ta sig till den andra flygplatsen Don Mueang? och hur lång tid tar det då att ta sig från den ena till den andra? Hur många timmar bör ...
Thailand
Nittiotrea,
9 feb. 2014
Updaterad av Sierra
för 10 år sedan
Vi flyger med norwegian till Bangkok och sedan ska vi byta till inrikesflyg med Bangkok airways och då vi har lite kort om tid skulle tips å råd uppskattas. Är det något speciellt vi ska tänka på, är det lätt att hitta till inrikesflygen och så?
Tack på förhand :) ... Sierra: Du visar ditt ...
Thailand
Kalaes,
15 mars 2013
Updaterad av Sierra
för 11 år sedan
Hej!
Nykomling i detta forum.
I år reser vi till Bangkok istf direkt till Krabi pga priser och tillgänglighet.
Vi anländer kl 05:50 den 3e april, jag, min man samt vår 2-åriga dotter. Jag tänker mig inrikesflyg med Air Asia för att komma vidare till Lanta på kortast möjliga tid.
1 - bör vi ...
Thailand
Breddgrad43,
11 aug. 2012
Updaterad av Julgran
för 12 år sedan
Hej!
Vi har bokat flyg med Thai Airways och landar på Suvarnabhumi i Bangkok kl 05.55. Därefter planerar jag att boka biljetter med Air Asia ner till Krabi. Det avgår kl 10.30 från den gamla flygplasten, Don Muang. (Flyttar dit den 1 okt...).
Hinner vi få ut väskor, förflytta oss till den ...