Thailand
Danielzan,
8 mars 2009
Updaterad av Danielzan
för 15 år sedan
Hej på er filurer som hänger på den här sidan.
Jag är ny här och tänkte börja med att be er om lite hjälp.
Jag håller på att planera en resa till asien som ska bära av i februari/mars nästa år. Det är jag och min sambo som ska åka.
Jag har i ca 3 veckors tid suttit och läst miljontals (lite ...
Thailand
Vasilisk,
10 okt. 2015
Updaterad av Vasilisk
för 9 år sedan
Nu är planerna i full gång om hur och vart vi ska resa i Thailand.
Vi kommer ner den 18e dec kl 13 till Phuket och åker hem den 10 Januari från Bangkok.
Vi tänkte sova över första natten i Phuket för att sedan nästa morgon ta oss med båt till Koh Lipe med Tigerline. De verkar ha båt direkt ...
Thailand
Gteborgskan99,
21 dec. 2012
Updaterad av Seastone
för 11 år sedan
Vi tänker söka efter skönt ställe att stanna en månad feb-mars med två barn (3,6 år). Något tips på skönt ställe med fina stränder, solnedgång och kanske någon barnaktivitet? Men vi är osäkra på vilken flygplats vi bör boka till. Vi vill INTE semestra på västsidan... ... Kentbra: Flygstol till ...
Thailand
Ingrida,
10 jan. 2011
Updaterad av Ingrida
för 13 år sedan
Hej!
Jag och min man ska resa till Phuket 16 dagar. Vi har aldrig varit i Thailand och ser verkligen fram emot att åka dit, inte minst för att slippa snön ett tag, men även för att Thailand verkar vara ett mycket intressant land.
Vi funderar lite på att ta en dag i Bangkok. Kan man klara det ...
Thailand
Muangthai,
7 okt. 2006
Updaterad av Legusta
för 18 år sedan
Hej
Är ute efter lite tips skall resa till Thailand i Mars April först 2-3 dagar i BKK . sen före vi åker till Phuket vill vi till ett annat ställe 4-5 dagar, gärna lite lungt men barnvänligt, och inte så jättelångt från Bkk .
Tänkte flyga från Bkk till Phuket sen.
Har frågat om Cha Am, ...
Thailand
Sellbjer,
29 jan. 2018
Updaterad av Sellbjer
för 6 år sedan
Hej.Nån som vet ungefär hur lång tid det tar att gå mellan internationell ankomst till Domestic Departures. Kommer till Bangkok med emirates och ska vidare med Bangkok till Phuket. Har 2 barn med så vill ej stressa.Har 2 timmar mellan flighterna ... Mipec: https://www.reseguiden.se/diskussioner/ ...