Bali våren 2011

Av Tesmes
15 dec. 2010 12:26
Visningar: 229
Jag och en kompis hade tänkt att åka till bali nästa vår. Men nu är det så att hon inte har pengar till det längre och jag är därmed själv.
Så nu undrar jag om det finns någon rolig prick där ute som vill hänka på.
Jag hade tänkt att åka i mitten på mars ungefär och vara borta i ca en månad.

Kan även tänka mig att åka till thailand. Just nu känns inte resemålet så jätteviktigt sålänge det finns sol, bad och party.

Hade gärna varit nere i mitten på april i thailand isf eftersom det då pågår vattenfestival där nere. I tre dagar så går man och kastar vatten på ALLT och ALLA. verkar grymt !

Hör av dig om du är sugen :)
10 jan. 2011 22:55
hör gärna av dig till mig om du fortf inte har resesällskap!=) är taggad!
Av Ponth
23 jan. 2011 22:35
Tråkigt när något planerat ändrar sig.. :( Finns alltid massor med partysugna folk på bali. Det är verkligen en kanonö för ALLT!
Finns jätte mycket att se och göra på dagarna. På kvällarna har vi givetvis deras storslagna party! När de ena stället stänger på natten öppnar ett annat, alla bara går vidare hehe.

Jag och en jämngammal vän ifrån halmstad ska till Bali nu i vår. Vi kommer vara där 3-28e april.
Hade varit super roligt att festa till det lite med några svenskar ju! Visa vad vi går för.
Har varit där ett par gånger, så fråga gärna om det är något du skulle vilja veta, så får jag se om jag har svar på det! :)
/P