Bali mm mars-april

30 jan. 2017 01:23
Visningar: 282
Hej!
Jag drar iväg ensam till Bali i mitten av Mars för att uppleva till max. Jag ska hänga en del i Ubud för konstens skull och sen Canggu för surfen. Efter det är det fri lek.
Någon som ska vara på Bali då eller som har awsome tips?
30 jan. 2017 18:48
Hej!
Jag funderar också på att dra till Bali, i slutet utav Mars tror jag.
Tänkte också hänga i Canguu (hört att det är bra där!), skulle vilja lära mig surfa :D
Varifrån åker du ?
31 jan. 2017 00:41
Jag är inbjuden till en konstsnickeri skola i Ubud. Efter det ska jag surfa. Surfen är bokad från 23-31 mars av ett Bali team som jobbar på plats kallade "surf adventures". Kolla in dom på Facebook! Har väldigt bra priser och bra omdöme! Kom den tiden! Dom har boende att hyra. Surf plus boende i en vecka blev ca 3800. Kilroy tog 2500 för 3 dagar. Guiden sa att mellan 25-30 var där många spännande sermonner att delta i vilket fick mig att boka dom datumen😊 efter den 31a tänkte jag se om jag vill fortsätta surfa eller resa runt i ca 2v. Vad har du på din "to do list"?
1 feb. 2017 19:31
Heej! Jag ska till Bali 20 april och stannar 3 veckor :) jag möter gärna upp lite roligt folk :) jag tänkte mig surf, resa runt till giliöarna å lite sånt skoj. Har du varit där tidigare?
6 feb. 2017 11:24
Hej!

Jag har aldrig varit på Bali. Inte heller surfat:)
Så allt är nytt och spännande:)
Har inte planerat mer än surfen så jag hänger gärna på att mötas upp och luffa runt:)
Ta min facebook Sofia och Julia: Josse Svensson så ser vi om vi är där samtidigt!
6 feb. 2017 19:09
Jag hänger mer än gärna på till Bali, älskar att surfa, festa och äta god mat. Jag är i Indien till slutet på februari, men sen är jag öppen för vad som helst! Hör av dig här eller på Facebook: Jonatan Bomberhult
6 feb. 2017 23:15
Citerat från Bomberhult:
Jag hänger mer än gärna på till Bali, älskar att surfa, festa och äta god mat. Jag är i Indien till slutet på februari, men sen är jag öppen för vad som helst! Hör av dig här eller på Facebook: Jonatan Bomberhult
Jag lägger till:)
Medlemmen har tagit bort svaret
13 feb. 2017 13:40
Härligt :) spännande att se lite nytt och hoppas på att man kommer upp på brädan :):) absolut vi får höras och se om vi blir där samtidigt!!
Citerat från Josse_yolo:
Hej!

Jag har aldrig varit på Bali. Inte heller surfat:)
Så allt är nytt och spännande:)
Har inte planerat mer än surfen så jag hänger gärna på att mötas upp och luffa runt:)
Ta min facebook Sofia och Julia: Josse Svensson så ser vi om vi är där samtidigt!
16 feb. 2017 22:59
Citerat från Linnang:
Tjena! Jag drar till Bangkok 12e mars och tänkte dra mig ner mot Bali sedan efter tre dagar! Är super sugen på att ses! Hör gärna av dig om det vore intressant!

Mvh Linn Ängré

Citerat från Josse_yolo:
Hej!
Jag drar iväg ensam till Bali i mitten av Mars för att uppleva till max. Jag ska hänga en del i Ubud för konstens skull och sen Canggu för surfen. Efter det är det fri lek.
Visa mer
Jag har lagt till dig på facebook:)
11 mars 2017 21:58
Citerat från Linnang:
Tjena! Jag drar till Bangkok 12e mars och tänkte dra mig ner mot Bali sedan efter tre dagar! Är super sugen på att ses! Hör gärna av dig om det vore intressant!

Mvh Linn Ängré
Citerat från Josse_yolo:
Hej!
Jag har lagt till dig Linn om du undrar över vänförfrågan på Facebook men du måste godkänna om vi ska ses där nere:)