BALI i mars
Hello!
Jag har snart backpackat i Australien i 2 månader, tillsammans med en kompis, men då hon fått jobb i Melbourne och kommer bli kvar här söker jag nu en ny reskompis. Jag är sjukt sugen på att åka över till Bali nu i Mars, så om någon hade velat möta upp mig där, för att spendera 2-3 veckor med att resa runt, sola, bada, surfa och snorkla så hade det vart jättekul!
Holla at me om det låter intressant!
Jag har snart backpackat i Australien i 2 månader, tillsammans med en kompis, men då hon fått jobb i Melbourne och kommer bli kvar här söker jag nu en ny reskompis. Jag är sjukt sugen på att åka över till Bali nu i Mars, så om någon hade velat möta upp mig där, för att spendera 2-3 veckor med att resa runt, sola, bada, surfa och snorkla så hade det vart jättekul!
Holla at me om det låter intressant!
Hallå! Det låter väldigt lockande då jag själv gärna vill resa till Bali nu i Mars. Har ingrn att resa med men vill gärna dela alla häftiga upplevelser med någon samt få nya bekantskaper. Hör av dig om du vill till (Logga in för att se e-postadress)
Hej! Vi är tre tjejer som kommer vara i Bali från den 11e mars till 24e ungefär! Du får självklart mäta upp oss!
Moa trankell heter jag på Facebook!
Moa trankell heter jag på Facebook!
Heej! Jag hänger gärna på :)) Skulle gärna vilja semestra med en härlig tjejgrupp och sola & bada o sånt. Kan resa vid kanske 14 mars? Agnes vart bor du kanske vi kan resa dit tillsammans och möta resten som skrivit i denna tråd? :) Är 25 år och bosatt i GBG