Bali eller dylikt mars-april

4 jan. 2020 09:56
Visningar: 364
Hallåj,

Är du precis som jag less på mörker och kyla? Häng på till Bali eller nåt annat land i Indonesien/Asien i Mars/April. Har inte tänkt så mycket mer än att jag vill till värme och äventyr, men är öppen för förslag. Tänker mig avresa i mars eller april och kan stanna allt från 2 veckor till 2 månader. Jag gillar allt från forsränning, till yoga, från party till hängmattan. Strandhäng eller varför inte lära sig en ny sport? Hojta om du är sugen på att hänga på eller har någon annan rolig idé på resa eller resmål 😊
9 jan. 2020 17:03
Hej,

Tänkte typ liknande resa, lägg gärna till mig på Facebook under ’Madelene glaad’, är rödlätt & har ljusblå skjorta på profilbilden så kan vi prata mer & annars inspirera varandra till resan😊💕
19 jan. 2020 07:10
Intresserad att åka till Bali april eller maj
19 jan. 2020 15:10
Hej,

Jag är intresserad av att dra till Bali och/eller backpacka i Asien nu i början av året. Har du redan börjat planera resan?
20 jan. 2020 17:48
Hej, jag köpte idag en resa till Bali 19e april, åker ensam, så om någon är intresserad skulle gärna ha en reskompis då:) min insta är tamara.prokic man kan nå mig där
Av Emmamaj
29 jan. 2020 17:12
Hej!
Jag är också sugen på att åka iväg i mars, ca 2-3 veckor. Jag är öppen för det mesta, skriv gärna till mig på messenger (Emmamaj Vestlin), eller på instagram (Emmamaj), så kanske vi kan planera något? Hade varit superkul!
Av Fadz
3 feb. 2020 07:35
Hej,
Jag är intresserad och vill åka iväg till Bali/Asien i mars eller april. Helst i mars då kan jag vara mer flexibel och kan vara borta i en månad :)

Fadya Javad heter jag på Facebook 🤗
Av Liwerme
7 feb. 2020 15:10
Hej! Går också i samma tankar vill slippa kylan ett tag! Hade egentligen lite planer på Australien men Bali låter också härligt! Om du fortfarande letar resesällskap hör gärna av dig :) är en äventyrlig 27 åring, älskar allt från sol/bad/party/äventyr etc. Facebook: Lisette Werme
Medlemmen har tagit bort svaret