Bali dec 2019
Hej!
Mitt namn är Behnaz och jag är 26 år gammal. Bor i Stockholm. Jag hade tänkt resa runt i Indonesien och kanske ett land till bland grannländerna. Min karriär börjar på riktigt f o m januari och tänkte avsluta studentlivet på topp med en resa i Bali i ca en månad, backpacka, surfa och dyka men även kanske gå på meditationskurs där.
Skriv gärna på insta: behnaz.a.t
Stort plus om vi är typ lika gamla :)
Mitt namn är Behnaz och jag är 26 år gammal. Bor i Stockholm. Jag hade tänkt resa runt i Indonesien och kanske ett land till bland grannländerna. Min karriär börjar på riktigt f o m januari och tänkte avsluta studentlivet på topp med en resa i Bali i ca en månad, backpacka, surfa och dyka men även kanske gå på meditationskurs där.
Skriv gärna på insta: behnaz.a.t
Stort plus om vi är typ lika gamla :)
Hej! Jag funderar på att åka till Bali i mitten av november och stanna 3-4 veckor (kan eventuellt bli efter nyår, inte helt bestämt ännu). Möts gärna upp i sånna fall! Tanken där är att surfa och träna crossfit, men vill gärna se Nusa Penida och Lombok också :)
planen är att landa i indonesen i runt den 10 janari. för att kopla av lite och kalla vad man hittar under ytan.