Bali (Canggu) - Maj till Juni

Av _diana_
6 apr. 2017 13:16
Visningar: 145
Halloj!

Jag har planer på att åka till Bali (Canggu) någon gång i slutet av Maj, 1-2 veckor. Jag har länge varit riktigt sugen på att lära mig att surfa och kände att det var dags att ta tag i det, och då upptäckte jag LaPoint surfcamp i just Canggu. 5390kr/vecka och 10770kr för 2 veckor (OBS gäller nybörjare)
En massa saker ingår i detta paket (frukost, middag, transfer, yogalektioner, surfutrustning, mm)

Har tyvärr inga vänner som har samma intressen som mig och resa ensam är inte jätte kul direkt…Ifall någon är sugen på att joina mig så är det bara att skriva så planerar vi resan tillsammans, vore awesome!

Heter Diana och är 21 år gammal förresten - from stockholm :D
6 apr. 2017 23:36
Hej!

Gjorde precis ett konto för att se om någon skulle vara inne på mitt spår! :D fan va kul!
Själv är jag lite mer intresserad av Marocko än Bali (lite billigare också).
Ifall du ändrar dig så skulle det bli skit grymt om du hängde på!
18 aug. 2017 21:31
Hej!!
Skulle vilja göra denna typ av resa och just på Bali faktiskt :) någon av sommar-månaderna 2018 i cirka 1 månad.
Hör av dig om det är aktuellt då för dig/er :)
Medlemmen har tagit bort svaret
5 okt. 2017 20:01
Citerat från Jasmin87:
Hej!!
Skulle vilja göra denna typ av resa och just på Bali faktiskt :) någon av sommar-månaderna 2018 i cirka 1 månad.
Hör av dig om det är aktuellt då för dig/er :)
Hej!

Jag har planer på att åka i slutet av april / början av maj faktiskt i 2 veckor, om du är intresserad av att åka på våren istället för sommaren :)
5 okt. 2017 20:08
Citerat från Mickesvenssonn:
Citerat från Jasmin87:
Hej!!
Skulle vilja göra denna typ av resa och just på Bali faktiskt :) någon av sommar-månaderna 2018 i cirka 1 månad.
Hör av dig om det är aktuellt då för dig/er :)
Hej!

Jag har planer på att åka i slutet av april / början av maj faktiskt i 2 veckor, om du är intresserad av att åka på våren istället för sommaren :)
Jag pluggar så är tyvärr inte tillgänglig under våren.. Sommaren funkar inte för dig?
5 okt. 2017 20:48
Citerat från Jasmin87:
Citerat från Mickesvenssonn:
Citerat från Jasmin87:
Hej!!
Skulle vilja göra denna typ av resa och just på Bali faktiskt :) någon av sommar-månaderna 2018 i cirka 1 månad.
Hör av dig om det är aktuellt då för dig/er :)
Hej!

Jag har planer på att åka i slutet av april / början av maj faktiskt i 2 veckor, om du är intresserad av att åka på våren istället för sommaren :)
Jag pluggar så är tyvärr inte tillgänglig under våren.. Sommaren funkar inte för dig?
jag fyller 30 den 7e maj så det är därför jag hade tänkt åka på våren så man är där när man fyller :) så tyvär funker inte sommaren för mig ;/