Bali/ Australien/ Thailand början av mars
Hej!! Är en 21årig tjej från Stockholm som är sugen på att åka iväg ca 2 månader fr.om. slutet på februari/ början av mars. Är lite inne på ovanstående platser men är egentligen öppen för förslag! Både platsmässigt och reslängdsmässigt haha! Jag gillar sol och bad (vem gör inte det?) fest, god mat och utflykter! Söker en eller flera nyfikna brudar i min ålder som har lite samma plan som jag! Skriv till Line Lindqvist på Facebook om ni tycker det låter intressant, så kan vi prata mer :))
Hej! Jag åker troligen själv till Bali i slutet feb till o med början av mars. Blir bara borta två veckor pga. jobb, men ses gärna något/möts upp under tiden om du är samtidigt på Bali! :)
Kul! Ja det låter jättebra! Vet som sagt inte riktigt när jag åker än! Men hör gärna mer om vad du har för planer där!! Vill ha inspo haha :)
Hej! Jag skulle åkt till Australien/Asien i slutet av februari, men nu när min kompis har fått förhinder söker jag en ny resekompis. Fyller 20 i år och har precis som dig inte något specifikt resemål men skull gärna vilja ut och resa någonstans i vår!
Kul!! Jag skriver till dig på fb så kan vi prata mer kanske? :)
Hejsan!
Jag är också inne på att resa i mars, längden är lite obestämd kommer att bero hur mycket jag hinner jobba. Men är väldigt sugen på Bali och Vietnam om det skulle vara något? Är väldigt ressugen och tycker om äventyr. Reser gärna med andra tjejer i mig egen ålder precis som du. Hör gärna av dig om du skulle ha lust att ha med mig i resgänget! 😊
Jag är också inne på att resa i mars, längden är lite obestämd kommer att bero hur mycket jag hinner jobba. Men är väldigt sugen på Bali och Vietnam om det skulle vara något? Är väldigt ressugen och tycker om äventyr. Reser gärna med andra tjejer i mig egen ålder precis som du. Hör gärna av dig om du skulle ha lust att ha med mig i resgänget! 😊
Hej! Jag är i Australien nu och hade planerat att åka till Thailand i början av mars till en kompis som skulle vara där men hennes planer ändrades och hon va tvungen att åka hem till Sverige. Jag har två vänner som kommer till Thailand den 16 mars så tills dess är jag ensam, hade varit jätte trevligt ifall någon hade velat mötas upp i några veckor i Thailand och utforska lite. Jag vill gärna bada mycket, äta god mat, festa, se vattenfall etc.
Jaa hade tänkt åka iväg någon måndag i sommar typ till Australien 😊 vet inte om du vill iväg tidigare men hör gärna av dig annars👌