Bali - Australien. Januari - Februari

28 aug. 2016 19:05
Visningar: 57
Hallå där!!
Jag är en glad och positiv tjej som länge drömt om att resa och upptäcka saker. Problemet är dock att jag inte har någon att resa med..
Jag vill se och uppleva saker, hitta på roliga saker, träffa nya människor och bara leva livet och ha kul :D En drink här och där hade inte suttit fel heller ;)

Min tanke är att först åka till Bali och vara där några veckor. Jag har läst lite om olika surfcamps där och det är något jag gärna provat på!

Efter Bali hade jag gärna åkt till Australien och sett vad detta land har att erbjuda. Här hade jag gärna stannat lite längre så man hinner se och uppleva så mycket som möjligt.

Jag hade tänkt åka januari -februari men kan även tänka mig att åka i december med. Har du liknande tankar så tveka inte på att höra av dig!
30 aug. 2016 17:57
Hej jag är intresserad.😊 Dock har vi inte alls liknande planer ser jag,bali vill jag med till och vill åka jan-feb.😉 men du kanske vill prata lite ändå?
30 aug. 2016 21:20
Citerat från Emmaalbin96:
Hej jag är intresserad.😊 Dock har vi inte alls liknande planer ser jag,bali vill jag med till och vill åka jan-feb.😉 men du kanske vill prata lite ändå?
Hej! Vad kul att du är intresserad!😊 Jag såg på din profil att du även gjort ett inlägg om att du ville till Thailand, det är ett resmål jag gärna åkt till med. Så vi kan absolut prata lite och kanske se om vi kan få ihop något 😉 Vad heter du på Facebook? Vi kanske kan skriva mer där :)
30 aug. 2016 21:26
Citerat från Mikaelaogren:
Citerat från Emmaalbin96:
Hej! Vad kul att du är intresserad!😊 Jag såg på din profil att du även gjort ett inlägg om att du ville till Thailand, det är ett resmål jag gärna åkt till med. Så vi kan absolut prata lite och kanske se om vi kan få ihop något 😉 Vad heter du på Facebook? Vi kanske kan skriva mer där :)
Visa mer
jag la till dig på facebook nu om jag hittade rätt 😊