Bali april

Av Ponth
24 jan. 2011 12:12
Visningar: 371
Hejsan!
Vi är två grabbar ifrån Halmstad som ska till bali i början av april. Vi kommer stanna där hela månaden & därför hade det varit roligt att träffa lite nytt folk.
Ska du också vara där under denna tiden? Hade varit kanonskoj att kunna röja lite med lite svenskar också!

Hör av er :)
24 jan. 2011 16:21
Tja!

Jag har aldrig rest och är sugen på en resa snart! Bali kanske vore något! Vad hade ni tänkt göra då, festa eller? :P

Ha det bra!

Stefan
Av Ponth
24 jan. 2011 16:27
Tja!

Aldrig rest? Då är bali verkligen något att se fram emot :) Varit där ett par gånger förr, men kunde inte "njuta" av det förens förra gången, hade precis fyllt 17 tror jag. Då blev det ju ändå lite party. Hehe.

Ja, det va nog tanken faktiskt. Vi ska nog festa en del :) Men vi tänkte även åka å göra grejer på dagen, vattenscooter å lite sånt skoj :)

/P
24 jan. 2011 16:41
Ja det vore guld! Låter riktigt skoj! Jag vill passa på nu. Jag har ju pengar, 20 000 borde räcka en månad va, inkl. resan?
Du har rest en del ser jag. Jag har hört att Bali ska vara bra! Bara lite osäker på boende och sånt, har ju aldrig rest ever.

Stefan
Av Ponth
24 jan. 2011 16:55
Hade varit jätteroligt ifall du kunde det! :)
20,000 jo, allt är ju ifrån person till person. Man kan ju bo billigt å sånt ifall man vill.
Vi betalade 9'100kr för biljetten i November tror jag.
Sen delar jag och min polare på rum, de blir 200kr var, per natt.
Sen räknar vi med 100kr mat varje dag, 150kr dricka vid poolen.

Man är nog inte ute Varje dag, men jag har 10-15 tusen i bara fickpengar :p
Jag har räknat på 30-35k för resan. Men då har jag överdrivet.
Annars har du nån månad kvar att spara en slant :)
/P
Av Ponth
24 jan. 2011 17:00
Edit> 100kr mat, 150kr dricka vid poolen. Sen blir det ju lite taxi, små grejer & såklart dricka på kvällen :)
24 jan. 2011 17:04
Låter sweet! Adda mig vet jag, så kan vi snacka om saken, planera lite mer, jag är verkligen sugen på att dra!

(Logga in för att se e-postadress)

Hörs!
Av Hajja
23 feb. 2013 17:46
Jag ska åka dit i två veckor i april. Vill givetvis festa också men vill även surfa,snorkla,vandra. Är det saker som ni också skall göra? :)