Bali 8 januari - 15 januari
Nån som är på bali under den tiden? Är själv där en vecka och ifall nån är där o vill ha sällskap. Skriv till mig :)
Mathias
Mathias
Hej! Jag åker till Bali idag och blir kvar till den 22 januari! Ska åka till Giliöarna och kanske Lombok också så hör av dig när du kommit ner så får vi se vart jag är just då så kanske vi kan mötas upp nånstans!
Ha det fint! Amanda
Ha det fint! Amanda
Jag och polaren är framme på Gili T den 8e januari för att stanna på Bali i 1-2 veckor. Vi träffar gärna lite sköna svenskar att hänga med under resans gång!
Hej Amanda. Javisst ja kan höra av mig när ja e framme. Så ser vi vart nånstans du befinner dig.
Ha de bra/Mathias
Ha de bra/Mathias
Tjena Alex. Jomen visst, alltid roligt att lära känna nya människor. Skriv till mig när ni e framme så kan vi se vad vi hittar på.
tjena axel. har ni kommit fram till gili nu? e själv på seminyak men e meningen att ja ska till gili nån dag. kollade dock upp när det går båtar dit idag, och dom sa att det har stormat så mycket dom senaste dagarna, så att dom har ställt in alla båtturer. åker till phuket på torsdag men jag hoppas att dom har börjat köra innan de. skriv gärna på min facebook istället på Mathias Smeds