Filippinerna
Vapenstake,
19 nov. 2012
Updaterad av Tretjak
för 10 år sedan
Hjälp oss med viktiga frågor!!!!
Finns det någon som har flygit nyligen mellan Bangkok-Boracay med mellanlandning i Manila med flygbolaget Cebu Pacific. Vi tycker det är luddig med vad som är tillåtet gällande bagagevikten...vill veta innan vi bokar hemifrån via nätet. Har läst tidigare inlägg ...
Filippinerna
Cissir,
18 dec. 2011
Updaterad av Cissiburg
för 12 år sedan
Hej!
Försöker reda ut hur mycket bagage man egentligen kan ha med sig. På Cebu Pacific Airs hemsida kan jag endast köpa till 10 kg bagage på inrikesflighterna. Kan jag köpa till mer bagage på plats eller är det 10 kg jag får med mig? Någon som vet? Tacksam för svar! ... Kuya_Nils: Hej, man kan ...
Filippinerna
Jholmgren,
27 nov. 2012
Updaterad av Jholmgren
för 11 år sedan
Hej!
Jag har ett rätt stort problem. Har bokat flyg från Cebu-Caticlan(Boracay) med Cebu Pacific och det gick då endast att kryssa för rutan att man ville checka in 10kg. Jag tänkte att då finns det väl inte så mycket val så jag gjorde det och tänkte att jag får väl betala till lite på ...
Filippinerna
Josefejn,
24 okt. 2012
Updaterad av Josefejn
för 12 år sedan
Får man ha med sin stora resväskor på dessa färjor? Tänker på Ocean fast, Supercat osv.
Vad jag förstått är förflyttning mellan Boracay och Panglao lite svårt, men vad jag hittills sökt mig fram till är att flyg genom Zest Air så att man kommer till Cebu och sedan ta färjan därifrån till ...
Filippinerna
Famlofquist,
25 mars 2012
Updaterad av Famlofquist
för 12 år sedan
Hej,
Sitter i skrivande stund och försöker boka vår biljetter med Cebu inför kommande resa i jul.
Dock stötte jag på 2 funderingar/problem. Jag är en van resebokare så anser mig ha ganska bra koll, ändå blev det inte som jag tänkt mig. :(
Så här kommer mina frågor:
- Bör man ta deras ...
Filippinerna
Denniskarlsson1,
6 feb. 2014
Updaterad av Denniskarlsson1
för 10 år sedan
Hej, jag ska flyga med cebu pacific air mellan Denpassar - Manilla och funderar på övervikten, vi får bara ha 10 + 5 kg och kommer ha mer, på deras sida står det att man kan köpa till så man kan ha 30 kg för 29 USD vilket är helt rimligt men då ska man göra det innan och det förstår jag inte hur ...