USA
Lilltant,
5 feb. 2019
Updaterad av Gurragg
för 5 år sedan
Hej!
Är det någon som vet om man behöver checka ut & in bagaget igen vid mellanlandning i USA när man bokat hela resan, Göteborg-Hawaii/Honolulu?
Tänkte på om man då behöver mer än 3.30 tim mellanlandning kankse..??
Tackar för svar!!
/Maria ... Gurragg: Hej,
Som tidigare skrivet måste du ...
Updaterad av Silvermint
för 6 år sedan
Om jag packar alla mediciner och vätskor i incheckat bagage som inte är med i kabinen, måste det vara så noga då som det är i handbagaget där varje flaska ska vara max 100 ml och ligga i genomskinlig påse?
Nu sist när jag åkte så hade jag en halv tub tandkräm och den slängde dom. Jag hade även ...
Thailand
Blidsell,
9 aug. 2017
Updaterad av Gunillad
för 7 år sedan
Hej på er alla duktiga Thailandsresenärer!
Har funderat ett tag på en sak, tänkte ni kanske kan hjälpa mig. I dec-jan åker vår familj till Thailand på semester och avslutar med Bangkok. Vårt flyg hem går sent på kvällen ca 23 och vi skulle vilja utnyttja dagen maximalt. Men vart förvarar vi ...
Updaterad av Daquiri
för 8 år sedan
Hej!
Jag är väldigt förvirrad när det kommer till om jag måste checka in mitt bagage igen eller inte när jag landar i Sverige och ska flyga vidare inrikes.
Kommer flyga från Toronto till Frankfurt sen vidare till Stockholm och tillsist till Luleå, och då är frågan om jag måste plocka ut mitt ...
USA
Theserpents,
10 okt. 2016
Updaterad av Floridasidan
för 8 år sedan
Hej, får man ha tex deodorant,tandkräm smink,hårwax osv i incheckat bagage vart som helst,eller måste det vara i påse så som det ska om man tar det i handbagaget?
det finns inga restriktioner på storlek på förpackningarna i incheckat va? ... Floridasidan: >Citerat från Theserpents:
>Tack för ...
Thailand
Ymmot12345,
2 dec. 2014
Updaterad av Sierra
för 9 år sedan
hej.
Jag har 2 st separata biljetter. Men om emiretes och thai airways har interline avtal är det inget problem att chacke in bagaget hela vägen??
ARN-DXB- BKK emirates
BKK- UBON RATCHATHANI thai
Jag läste att bangkok airways chackar in baggage hela vägen med de flygbolag de har avtal ...