Backpacking Sydostasien fr okt

Av Nessly
2 aug. 2016 22:48
Visningar: 27
Hej hej!
Vi är två tjejer,21 och 23 år gamla som träffades här via reseguiden och vi tänkte höra om det finns några fler härliga människor här inne som är intresserade av att backpacka i Sydostasien i några veckor/månader? Vi är sjukt taggade på att dra iväg till sol och värme och se paradisstränder,uppleva olika kulturer,festa,dansa och åka på äventyr med trevligt folk! 😃 Vi har tänkt att resa lite halvt spontant och att man kanske hoppar på andra roliga upptåg längs resans gång,men att öluffa i Thailand,se Angkor Wat i Kambodja,gå bland risterasser på Filippinerna och att surfa på Bali är några av grejerna vi gärna vill testa på! Planen just nu är att flyga ner efter den 15 okt till Laos som första land och sen resa runt i ca 3 mån nånting,antingen mer eller mindre. Hör av er om detta låter som nåt kul att joina!

Eve och Bea.
3 aug. 2016 10:52
Hej! Är på Filippinerna från den 15 december och en månad framåt och sen åker jag till Bali, hör av er om ni är där samtidigt så kan vi resa tillsammans :D
Av Nessly
3 aug. 2016 15:50
Citerat från Oliviaros:
Hej! Är på Filippinerna från den 15 december och en månad framåt och sen åker jag till Bali, hör av er om ni är där samtidigt så kan vi resa tillsammans :D
Kul! Det är mycket möjligt att vi är i krokarna då,jag har skickat ett meddelande till dig 😃
7 aug. 2016 17:30
Hej! Jag reser runt i Australien december-januari men vill verkligen till Thailand efter det.. Hade varit kul o mötas upp! 😃
8 aug. 2016 16:09
Hej Eve och Bea! Åååh eran plan låter helt perfekt! Kan du inte skicka ett meddelande till mig!! Jag vill jättegärna hänga med er! Läs gärna min profil om vad jag är sugen på :)