Backpacking i Asien september till november någon?

11 aug. 2012 12:23
Visningar: 307
Hej, hej!

Jag hade otur o kom inte in på den utbildningen som jag hade lust på så nu är frågan till er om det är någon som kan tänka sig backpacka i Asien från september till november? Eller är det någon som kanske redan har planer på det och kan tänka sig lite sällskap?

Kom igen jag vet att du vill:)
12 aug. 2012 09:48
Hejsan!
'kul' att höra att någon är i samma situation som mej :) jag sökte också in till hösten men kom inte in...
Tänker nu ta ett till år 'off' och är grymt sugen på en resa i Asien. Mina vänner här hemifrån är upptagna i arbete o studier men det skulle va kul med sällskap.
Jag har vart i thailand och Laos men vill se mera :) hur långt har du kommit i dina planer o vart vill du åka? Du kan maila mig om du vill (Logga in för att se e-postadress)

/Sanna
12 aug. 2012 14:17
Hej!

Åh så roligt det låter! Är också lite sugen på att göra en asien resa. Är en glad och positiv tjej på snart 21 som älskar att resa och se nya platser. Har kommit in på skola till hösten
men överväger att inte börja då jag inte är helt säker på att det är de jag vill. Har aldrig varit i Asien tidigare men skulle vara superkul! Vart har du tänkt åka? :)

/ Sofia
13 aug. 2012 23:40
Hej hallå!

Det här låter otroligt spännande. Befinner mig lite i samma sits som dig och är enormt sugen på en resa, lite äventyr och sådant! Har aldrig varit iväg på en resa längre bort än den vanliga chartern och är fullständigt vilsen i allt som har med backpacking att göra. Om det skulle komma så långt så är val av resmål och annat helt öppen för förslag, jag har aldrig varit nånstans i Asien och åker gärna vartsomhelst. Skulle vara trevligt om du kunde slänga ihop lite detaljer om resan så man kunde få veta mer, som sagt fullständig nybörjare. Gör ett svar här på denna tråden eller släng iväg ett mail åt mitt håll på (Logga in för att se e-postadress)

Tack på förhand !

/Jocke