Backpacking Asien feb/mars 2-3 mĂ„n!🌏

Av Amaal
4 dec. 2017 18:12
Visningar: 180
Hej! Är en glad tjej pĂ„ 21 vintrar som Ă€r riktigt sugen pĂ„ att backpacka i Asien. Som mĂ„nga andra sĂ„ har mina vĂ€nnner ingen möjlighet att Ă„ka och dĂ€rför söker jag en resekompis 😊 Älskar strĂ€nder, natur, Ă€ventyr & att trĂ€na sĂ„ det Ă€r ju ett plus om du ocksĂ„ gör det 🙃

Har inte planerat sĂ„ mycket Ă€n men hade tĂ€nkt mig vilja besöka Thailand-Cambodja-Indonesien-Bali-Malaysia- Singapore & kanske Filippinerna! Det Ă€r ganska mĂ„nga lĂ€nder men Ă€r sĂ„klart flexibel!😁 Hör av dig om du Ă€r sugen! (Facebook: Amal Ait Melloul)
4 dec. 2017 20:49
Hej!
Jag har ganska samma planer som du, alltsÄ att sticka och backpacka i sydostasien i mars och stanna typ 2 mÄnader :) lÀnderna Àr inte fastslagna, men skulle vara kul att snacka lite mer och kunna resa tillsammans. Hör gÀrna av dig sÄ kan vi snacka mera!
Av Amaal
4 dec. 2017 22:39
Ja! Vad kul! Skulle du vilja adda mig pĂ„ facebook? Lite lĂ€ttare att skriva dĂ€r 😊 Amal Ait Melloul heter jag dĂ€r (har en profilbild dĂ€r jag typ stĂ„r upp och "flyger"🙃)
5 dec. 2017 18:49
Hej! Planerar att Äka till Asien i mitten/slutet av januari fram tom slutet av mars/början pÄ april och letar efter en eller flera nya vÀnner att Äka tillsammans med. LÄter det intressant sÄ skicka pm! :)
6 dec. 2017 14:26
Hej! Jag har planerat lite som du, Àr sÄÄÄÄ sugen pÄ att resa till Asien och bara Àventyra, dyka osv.
Hade varit jÀttekul att resa tillsammans :) skicka gÀrna pm om du vill :)
26 jan. 2018 22:15
Hej! Har ni Äkt eller nÄgon som fortfarande Àr sugen? :)