Backpacking Asien feb/mars 2-3 mĂ„n!đ
Hej! Ăr en glad tjej pĂ„ 21 vintrar som Ă€r riktigt sugen pĂ„ att backpacka i Asien. Som mĂ„nga andra sĂ„ har mina vĂ€nnner ingen möjlighet att Ă„ka och dĂ€rför söker jag en resekompis đ Ălskar strĂ€nder, natur, Ă€ventyr & att trĂ€na sĂ„ det Ă€r ju ett plus om du ocksĂ„ gör det đ
Har inte planerat sĂ„ mycket Ă€n men hade tĂ€nkt mig vilja besöka Thailand-Cambodja-Indonesien-Bali-Malaysia- Singapore & kanske Filippinerna! Det Ă€r ganska mĂ„nga lĂ€nder men Ă€r sĂ„klart flexibel!đ Hör av dig om du Ă€r sugen! (Facebook: Amal Ait Melloul)
Har inte planerat sĂ„ mycket Ă€n men hade tĂ€nkt mig vilja besöka Thailand-Cambodja-Indonesien-Bali-Malaysia- Singapore & kanske Filippinerna! Det Ă€r ganska mĂ„nga lĂ€nder men Ă€r sĂ„klart flexibel!đ Hör av dig om du Ă€r sugen! (Facebook: Amal Ait Melloul)
Hej!
Jag har ganska samma planer som du, alltsÄ att sticka och backpacka i sydostasien i mars och stanna typ 2 mÄnader :) lÀnderna Àr inte fastslagna, men skulle vara kul att snacka lite mer och kunna resa tillsammans. Hör gÀrna av dig sÄ kan vi snacka mera!
Jag har ganska samma planer som du, alltsÄ att sticka och backpacka i sydostasien i mars och stanna typ 2 mÄnader :) lÀnderna Àr inte fastslagna, men skulle vara kul att snacka lite mer och kunna resa tillsammans. Hör gÀrna av dig sÄ kan vi snacka mera!
Hej! Planerar att Äka till Asien i mitten/slutet av januari fram tom slutet av mars/början pÄ april och letar efter en eller flera nya vÀnner att Äka tillsammans med. LÄter det intressant sÄ skicka pm! :)
Hej! Jag har planerat lite som du, Àr sÄÄÄÄ sugen pÄ att resa till Asien och bara Àventyra, dyka osv.
Hade varit jÀttekul att resa tillsammans :) skicka gÀrna pm om du vill :)
Hade varit jÀttekul att resa tillsammans :) skicka gÀrna pm om du vill :)
Hej! Har ni Äkt eller nÄgon som fortfarande Àr sugen? :)