Backpacker-äventyr i Asien? :)

Av 824
6 aug. 2013 01:21
Visningar: 196
Hej!

Jag är en 25-årig tjej som för tillfället bor i Göteborg men som ursprungligen kommer från södra Norrland.

Sedan studenten har jag velat tagit en längre resa men har av olika skäl inte kommit iväg (jobb, utbildning, pojkvän osv.) Nu har jag tagit studieledigt under obestämd tid och har jobbat ett år för att kunna resa men har inte några vänner som befinner sig i samma situation som mig. Så jag vill kolla om det är någon här som vill sällskapa på ett helt lyxfritt, backpacker-äventyr någonstans i Asien? :)

Jag är helt öppen för förslag vad det gäller destination. Tänker mig att resan tar fart någon gång i höst och ca 2 månader framåt.

Låter det intressant? Hör av dig! :)

/Kristin
6 aug. 2013 11:30
Hej kristin!

Jag tillsammans med 2 andra tjejer håller på att planera ihop en resa till Thailand kambodja Malaysia vietnam surfskola i bali med start i slutet på november!

Är det något som är intressant?

Adda mig på fb, Linn Christine Blomqvist

Kram :)
Av Elin_85
20 aug. 2013 08:59
Hej! Jag vill åka till Thailand den 1 Oktober..är helt ensam så lite sällskap hade inte varit helt fel=) när vill du åka?

/Elin
Av Emmapih
20 aug. 2013 10:34
Hejsan! =)

Är själv nyfiken på detta med backpacker äventyret =) Grejen är att jag vill vara hemma i Sverige igen någon gång i december innan julafton =) Sen kan jag åka lite närsom =) dock efter 13 september =)
Av Tonkan
20 aug. 2013 12:46
Hej Kristin :) Jag tycker det låter helt klart intressant! Jag åker redan ner nu i slutet av augusti men man kan ju träffas upp när väl du åker ner?

Jag har tänkt mig en rutt på norra Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam sen kanske nya zeeland :)

Hur låter de? Adda mig på fb eller bara skriv ett meddelande där.

/ Tony Kaas
Av Maange
22 aug. 2013 19:25
Hej

Jag ska till Palau och filipinerna i 17 oct. till 16 nov. kommer bli en hel del dykning. Inga direkta planer på vart i filipinerna men blir ng att jag startar i panglao för att hälsa på dyk klubben som jag tog mitt certifikat på förra gången jag var i filipinerna. Sen är jag intresserad av palawan. Välkommen att haka på.

/Magnus