Backpacka sydasien/sydostasien juli 2018
Hej! Vill backpacka i sydasien/sydostasien i juli 3-4 veckor och söker äventyrssugna tjejer som vill med. Förslag på länder är Nepal, Indonesien, Kambodja, Malaysia, Vietnam, Indien mm, öppen för förslag & är spontan. Kort om mig - är en 20 årig tjej från Sthlm som gillar natur, träning & äventyr :)
Medlemmen har tagit bort svaret
Hej, jag tycker detta låter superroligt och juli passar mig perfekt då jag är ledig hela månaden! Har alltid velat se dessa länder lite mer. Hänger gärna på er!
Instagram/nikeasplin
Instagram/nikeasplin
Hej!! Detta låter helt perfekt, om ni fortfarande planerar får ni gärna slänga iväg ett meddelande till mig.
Jag heter juliagrenekvall på instagram 😁😁😁
Jag heter juliagrenekvall på instagram 😁😁😁
Citerat från Sofia_k:
Hej!
Undrar också om det här fortfarande är aktuellt?
Jag är i Nya Zeeland på utbytestermin och är väldigt sugen på att bege mig till Sydostasien i juli efter min termin är slut! I så fall får ni gärna lägga till mig: sofiakje :)
Har skrivit på insta :)
Hej!
Undrar också om det här fortfarande är aktuellt?
Jag är i Nya Zeeland på utbytestermin och är väldigt sugen på att bege mig till Sydostasien i juli efter min termin är slut! I så fall får ni gärna lägga till mig: sofiakje :)
Hej! Jag går i exakt samma tankar och är sååå sugen på att åka iväg i sommar. Reissmuller på insta, skicka gärna ett meddelande där om det fortfarande är aktuellt! :)
Hej. Vill bara komma med ett tips som jag skulle behövt när jag reste runt i Sydostasien. Du behöver mer tid än vad du har planerat. Dina 3-4v kommer bara vara stress och resor nästan varje dag till nya ställen.
Jag hade 3 månader där nere och hann med 7 länder, och det var för stressigt.
Hoppas din resa blir grym vad du än bestämmer dig för :)
Citerat från Danneboii:
Hej. Vill bara komma med ett tips som jag skulle behövt när jag reste runt i Sydostasien. Du behöver mer tid än vad du har planerat. Dina 3-4v kommer bara vara stress och resor nästan varje dag till nya ställen.
Tack för tipset!! Det var ett tag sen jag gjorde det här inlägget och du har helt rätt efter en del research jag också gjort. Det blir nog njuta ordentligt av ett fåtal länder :)