Sydamerika
Fannyhult,
6 mars 2024
Updaterad av Fannyhult
för 35 veckor sedan
Hej!
Dags att backpacka i Sydamerika i höst och jag behöver lite hjälp från er! Jag ska vara borta endast tre veckor, jag tänker Peru, Bolivia och Brasilien.
När jag har rest i Asien har jag bokat allt själv men nu har jag fått för mig att det skulle vara smidigare att boka skräddarsydd resa ...
Sydamerika
Gurrad,
8 nov. 2017
Updaterad av Jonas73
för 7 år sedan
Tjena!
Jag och en polare, två grabbar på 21 år, ska utforska Central/Sydamerika. Blir från januari- april. En del av vår resa är redan bestämd och vissa länder är lite mer oklara vart vi ska ta vägen. Så vi skulle uppskatta både synpunkter på vår rutt och annat som vi missat i de länderna vi ...
Sydamerika
Kellyx,
19 juni 2017
Updaterad av Kellyx
för 7 år sedan
Hej,
Jag ska volontärarbete i Rio de Janeiro februari 2018 i en månad och kommer också vara där under karnevalen. Därefter ska jag backpacka i 3 månader och jag undrar om jag hinner besöka 6 länder, då från Rio till Argentina, Chile, Bolivia, Peru, Ecuador och till sist Colombia. Är jag för ...
Updaterad av Mylinden
för 8 år sedan
Hej! I slutet av december tänkte jag och min pojkvän åka iväg på en resa genom syd-och centralamerika. Vi börjar i Peru, går inkaleden, sedan vidare iväg till Bolivia och besöker saltöknen. Vi kommer att spendera 1 månad i dessa två länder sammanlagt, och sedan åka iväg till Panama och därifrån ta ...
Sydamerika
Johannabrnell,
8 mars 2015
Updaterad av Gabriels
för 9 år sedan
Hej alla reseglada vänner!
Vi är två 20-åriga tjejer som ska ut och resa till hösten/vintern och har helt fastnat för Syd- och Centralamerika. Tanken är att åka i typ slutet av november och komma hem i slutet av februari eller liknande. Vi har dock ingen som helst reseerfarenhet i denna del av ...
Brasilien
Elina95,
15 sep. 2014
Updaterad av Jack96
för 10 år sedan
Hej! Jag är en tjej på 19 somrar som i början av januari ska flyga ner till buenos aires och sedan bege oss uppåt för att i slutändan åka hem från costa rica i början av maj. De länder vi planerat att besöka är:
Argentina - buenos aires och Iguassufallen
Brasilien - kusten till rio och även rio
...