Backpacka runt i Asien och lite här och där i några månader, vill ha sällskap!

10 maj 2012 22:10
Visningar: 139
Halloj alla glada människor!

Jag heter Otto Miklos och är en kille som levt 18 jordsnurr. Om en månad tar jag studenten och efter det blir det antagligen lite jobb innan jag vill bege mig ut i världen. Mina jämnåriga vill enbart iväg korta resor (en vecka) för att supa skallarna av sig och inget mer, vilket inte är exakt det som jag är ute efter. Jag vill upptäcka nya kulturer, träffa hur många nya människor som helst, käka massor av spännande mat, va ute och vandra i regnskogen, leva med lokal befolkningen och verkligen upptäcka länder!

När det gäller vart jag vill åka är jag väldigt öppen, men det jag har tänkt på är att backpacka runt i Asien i 3-6 månader, genom olika länder för att få vara med om så mycket som möjligt. Om inte de skulle vara intressant vill jag även åka till Australien för att göra en "work & travel resa som går ut på att man åker runt på olika ställen och arbetar samtidigt som man reser runt och få se landet.

Ta mig inte fel nu, jag är inte den tråkiga typen som bara vill åka runt och kolla på museum och sådant. Jag vill göra en galen resa med fest, äventyr och allt de där som man drömmer om när man skall göra en resa som denna. Så jag söker de/den personer/personen som vill göra något liknande kille eller tjej spelar ingen roll, det gör inte åldern heller för anser att den bara är en onödig siffra ändå. Jag har bott i Nepal i 2 år och rest rätt mycket vilket betyder att jag redan är rätt världsvan och ingen liten barnunge hehe

Jag har alltid ett leende på läpparna, social och älskar att träffa nya människor samt ha galet roligt!

Om det är någon som är lika galen som mig kan ni ju skriva det här kanske. Jag är helt ny på detta forumet så kan inget alls, men min mail är (Logga in för att se e-postadress) och här är en länk till min face: Otto King Miklos | Facebook

Peace out!